نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است. این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینی موبایل باشد.

فعالیت های مرکز تعمیرات امداد موبایل بصورت کاملا تخصصی در تعمیر انواع گوشی سامسونگ، آیفون، هواوی، شیائومی و… است که بصورت دقیق تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض باتری گوشی
  • تعویض تاچ ال سی دی
  • رفع مشکل آنتن دهی
  • تعمیر سوکت شارژ

تعمیرات آنلاین موبایل در سایت امداد موبایل به گونه ای است که ابتدا باید فرم درخواست تعمیر موبایل زیر را به دقت پر کنید. پس از اینکه فرم را تکمیل و ثبت کردید، کادر فنی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی و با شما تماس گرفته می شود.

خدمات مشاوره تعمیرات موبایل بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد و بعد از آن هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می شود. در صورت تمایل یک پیک به آدرس شما در تهران ارسال شده و گوشی از شما تحویل گرفته می‌شود.

تعمیرات آنلاین موبایل در مرکز امداد موبایل دارای گارانتی معتبر بوده و پس از هرگونه تعمیر، گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. بعد از تست نهایی و اطمینان خاطر شما از عملکرد گوشی، می توانید هزینه را پرداخت کنید.
آیا مشاوره تعمیرات رایگان شما بصورت 24 ساعته است؟

خیر، مشاوره تعمیرات و پاسخگویی به سوالات شما فقط در ساعات ادارای صورت می گیرد. اما شما قابلیت پر کردن فرم و درخواست تعمیرات خود را در تمام طول شبانه روز را دارید.

آدرس امداد موبایل:

دفتر تهران: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸
دفتر شیرازشیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

منبع: https://emdadmobile.net/



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

تاب دخترانه آنیل چیست؟

تاب‌ دختر آنیل متناسب با آناتومی بدن نوزاد و کودک دختر طراحی شده است. تاب دخترانه آنیل، تاب‌های قدیمی و گهواره آویزان ننو که برای استراحت و خواب استفاده می‌شود را باز طراحی و ادغام کرده است. ما سعی کرده ایم تا ویژگی‌های تاب ننو را حفظ نماییم. دختر بچه شما در عین تاب بازی به دلیل راحتی و نرمی تشک و حرکات پاندولی تاب به خوابی عمیق فرور رود.

وسایل مورد نیاز تاب کودک آنیل چیست؟

تاب کودک برای نصب در فضای خانه یا فضای باز طراحی شده است. برای اتصال آن شما می‌توانید از بارفیکس و یک قلاب S یا حلقه‌های هرزگرد استفاده نمایید. در صورت آویزان کردن از سقف خانه نیاز به یک یک زنجیر و قلاب S خواهید داشت. تمامی این تجهیزات قابل خرید از بخش تجهیزات وب سایت است یا به راحتی از هر ابزار فروشی تهیه نمایید.

تاب دختر و خواب راحت بزرگترین مشکل پدر و مادرها به خصوص در 4 ماه نخست تولد کودک خواب کودک است. دختر دلبند شماهم این مشکل را دارد؟ فقط کافیه به امنیت تاب ما اطمینان کنید. بچه دختر به راحتی در تشک تاب ننو آنیل به خواب خواهد رفت. ما توصیه می‌کنیم طرح‌هایی را انتخاب نمایید که به صورت عمومی برای دختر یا پسر قابل استفاده باشد. این مدل محصولات در قالب تاب اسپرت طراحی و تولید شده است. یا تمامی محصولات تاب ما را در یک نگاه ببینید.

تاب ننو کودک چیست؟

 

تاب ننو مدلی از وسیله راحتی برای استراحت و خوابیدن استفاده می‌شود. حتما در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی دیدید که پارچه‌ای میان دو درخت با نخ بسته شده و فردی درون آن درحال خواب است. این وسیله ننو است. تاب کودک آنیل با استفاده از ویژگی‌های ننو و تلفیق آن با تاب توانسته است محصولی کاملا ایمن و مناسب خواب کودک فراهم آورد.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()