نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

تبریز یکی از مهم‌ترین کلان ‌شهرهای ایران است و در منطقه‌ی آذربایجان قرار دارد. تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی است. این ‏شهر مرکز ادرای، بازرگانی، سیاسی، صنعتی و فرهنگی در مناطق آذری نشین به شمارمی‌ رود. بهترین موقع برای خرید بلیط ارزان ‏تهران تبریز ؟ بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران تبریز اواخر پاییز و زمستان است.‏ فاصله هوایی تهران تا تبریز ؟ فاصله هوایی تهران تا تبریز 528 کیلومتر است.‏ مدت زمان پرواز تهران تا تبریز ؟ مدت زمان پرواز تهران تا تبریز حدود یک ساعت است. باتوجه به شرایط آب و هوایی این زمان بیشترخواهد شد. با تهیه بلیط لحظه ‏آخری تهران تبریز از سایت آس چارتر از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.‏ میزان بار مجاز در پرواز تهران به تبریز؟ میزان بار مجاز، به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی (مانند ماهان، ایران ایر، آسمان و...)، کلاس پرواز، مدل ‏هواپیما و کلاس نرخی بلیط شما بستگی دارد؛ اما میزان بار مجاز برای بلیط‌های کلاس اکونومی معمولا ‏‏15 تا ۲۵ کیلوگرم است. ‏ برای اینکه بتوانید آسان تر بلیط هواپیما تبریزرا تهیه نمایید می توانید با مراجعه به آس چارتر بلیط ‏مورد نظرخود را به صورت آنلاین خریداری کنید. در گذشته خرید آنلاین بسیار کم بود و اکثر افراد ‏برای خرید بلیط خود به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردند. همچنین اگر ‏جزو آن دسته از افرادی هستید که به صورت آنلاین خرید می کنید، می توانید با سر زدن به ‏سایت ما قیمت بلیط ها را چک نمایید، بلیط لحظه آخری تهران تبریز آس چارتر قیمتی مناسب تر دارند ، اما به محض ‏خرید بلیط چارتری باید در فرودگاه حضور داشته باشید. زیرا زمان کافی برای آماده شدن ندارید. ‏همچنین برای خرید بلیط هواپیما تهران تبریز می توانید از همین روش استفاده کنید. بسیاری ‏از افراد برای خرید بلیط هواپیما تبریز به سایت ما مراجعه می کنند، اگر برای انجام کار خود می ‏خواهید به تبریز سفر کنید خرید بلیط چارتری برای شما به صرفه تر است. اما اگر برای مسافرت ‏خانوادگی و یا سفری که نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد می خواهید به تبریز بروید بهتر است بلیط ‏خود را چند روز قبل تر رزرو نمایید. شما همپنین میتوانید بلیط پرواز تبریز تهران خود را نیز در ‏سایت اس چارتر تهیه کنید. همکاران ما درآژانس هواپیمایی آس چارتر برای انجام کارهای سفر ‏شما آماده به خدمت هستند.‏

 


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط شیراز کیش آس چارتر

برای خرید پرواز چارتری شیراز به کیش می توانید پس از جست و جو، تنها گزینه های مربوط به پرواز چارتری شیراز کیش را انتخاب کنید. با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این مورد با توجه به تقویم گردشگری میان دو شهر و ایام تعطیلاتی که ترافیک و جا به جایی مسافر بیشتراست (خصوصا تعطیلات نوروز) بیشتر می شود. نوع بلیط (سیستمی یا چارتر). چارتری یا سیستمی بودن بلیط نیز خود عامل مهمی در تعیین قیمت آن می باشد. برای بهره مندی از ارزانترین بلیط هواپیما شیراز به کیش ارزان بهتر است بلیط چارتر را جایگزین سیستمی نمائید. ایرلاین برگزار کننده پرواز  تعیین نرخ بلیط شیراز کیش سیستمی بر عهده ایرلاین می باشد که بر اساس نوع ناوگان هوایی، شرایط و امکانات خود اقدام به قیمت گذاری می نمایند. کلاس پروازی. با توجه به این که صندلی های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند، لذا با قیمت های پایین تری نیز ارائه می گردند. شناسه های نرخی. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط شناسه یا کلاس نرخی آن است، کلاس نرخی توسط هر ایرلاین بر اساس قوانین کنسلی و استرداد بلیط است که هر ایرلاین طبق مصوبات خود قوانین متفاوتی را ارائه می دهد. شرایط ویژه خرید بلیط هواپیما خانواده شهدا و جانبازان.مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی و طبق ماده ۴۱ قانون جامع خدمات به ایثارگران، جانبازان بالای 25 درصد وهم چنین خانواده محترم شهدا خرید بلیط هواپیما شامل تخفیف می‌ شود، این تخفیف توسط برخی ایرلاین ها تا سقف 70درصد خواهد بود.بلیط لحظه آخری شیراز کیش .جهت مشاهده بلیط لحظه آخری شیراز کیش می توانید با جست و جوی شیراز به عنوان مبدا و کیش به عنوان مقصد در سایت آس چارتر درتاریخی نزدیک به امروز، پروازهای لحظه آخری را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

استانبول شهری بزرگ که در پس آسمان خراش ‌ها و مراکز خرید لوکس واقع شده است. اگر به دنبال سفری اروپایی با مبلغ مناسب هستید ما استانبول را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. استانبول در ترکیه از جمله شهرهای پرتردد برای توریست‌ها و گردشگران محسوب می‌ شود که همه این‌ها را مدیون بافت بسیار زیبای شهری، مراکز تفریحی مدرن و بازارهای بین المللی لاکچری خود می‌ باشد. استانبول جزء توریستی ‌ترین و بزرگترین، شهرهای ترکیه به شمار می ‌رود. به گونه‌ای که با عنوان مرکز گردشگری ترکیه، شناخته می ‌شود. به علاوه این شهر هر ساله، با برگزاری جشنواره‌های باشکوه و مراکز خرید گوناگون، گردشگران فراوانی از سراسر جهان به سوی خود جذب می ‌کند. مراکز خرید موجود در استانبول، هم از لحاظ تنوع کالایی و هم کیفیت و هزینه نسبت به سایر شهرهای ترکیه مناسب‌تر می ‌باشد. با رفتن به این مراکز خرید و بازار سنتی پایتخت گردشگری ترکیه و با انتخاب بهترین خدمات آن‌ها، لذت یک خرید واقعی را بچشید. این شهر شامل طیف گسترده‌ای از تفریحات و جاذبه‌های دیدنی متنوع و گوناگونی هست. ناگفته نماند هزینه سفر به ترکیه بسیار مناسب بوده و نیازی به ویزا برای ایرانیان ندارد، از این رو مردم ایران به خوبی از شهرهای آن، به ویژه استانبول استقبال می‌ کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط تهران کرمان آس چارتر

شهر کرمان مرکز استان کرمان و بزرگترین و توسعه ‌یافته ‌ترین شهر این استان است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر جنوب‌ شرقی ایران است. همچنین این شهر از لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهم‌ترین شهر جنوب شرقی ایران محسوب می‌ شود. اهمیت شهرکرمان تا حدی است که بارها و در زمان پادشاهی سلسله‌های گوناگون، به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. این استان کویری دارای تضادهای طبیعی فراوانی است به طور مثال گرم‌ترین نقطه این شهر که «گندم بریان» است در کنارسردترین نقطه آن، یعنی پیست اسکی «سیرچ» قرار گرفته و تبدیل به یک پدیده فوق ‌العاده شده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به کرمان بلیط هواپیما خریداری نمایند. به همین دلیل فرودگاه کرمان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما کرمان به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران کرمان از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می ‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما کرمان به سختی یافت می ‌شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان در سایت آس چارتراست.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

 

خرید بلیط تهران یزد آس چارتر

 اگر قصد دارید تا با بلیط هواپیما ارزان یزد به این شهر تاریخی و جذاب سفر کنید، باید بیشتر ازهمه به زمان سفرتان ‏توجه کنید. یزد همانند هر شهر دیگری در مواقعی که تعطیلات رسمی نیست و حتی در فصل تابستان به دلیل آب و ‏هوای گرم خشک بازدیدکنندگان کمتری را خواهد داشت. بنابراین در این مواقع از سال می ‌توانید بلیط هواپیما تهران ‏یزد را به قیمتی مناسب رزرو کرده و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.‏ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر یزد  نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. ‏امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و درصورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط ‏هواپیما، بلیط خریداری شده می بایست کنسل ومجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده ‏و متعلق به مسافری است که مشخصاتش درسیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات ‏مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد شد.‏



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()