نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

آپارتمان های ساحلی سرخرود در مساحتی حدود ۱۰۰۰مترمربع ساخته شده است. این برج دارای ۲۸ طبقه است که سه طبقه از آن شامل مشاعات شده و ۲۵ طبقه مسکونی در آن طراحی شده است. هر طبقه از برج سفید ۳ واحده طراحی شده است که واحد های غربی شامل ۱۹۰ متر و سه خوابه هستند. واحدهای شرقی ۱۴۵ متر بوده و دو خوابه هستند و دیگر واحدها ۱۰۵ متری بوده و دو خوابه هستند. لازم به ذکر است که طراحی این برج به شکلی است که تمام واحد های شرقی و غربی دید کاملی به دریا دارند و از زیبایی های ساحل دریای خزر بهره می برند. این برج دارای ۲ واحد پنت هاوس است که هر کدام ویژگی های بهترین پنت هاوس های ایران را دارند. جالب است بدانید که در سه طبقه مشاعات این برج ۵ هزار متر فضا برای ورزش و سرگرمی طراحی شده است. از این رو اگر در یک روز بارانی نتوانستید از برج خارج شوید تمام امکانات برای تفریح و سرگرمی شما فراهم است. در ادامه بیشتر در باره امکانات رفاهی برج سفید در سرخرود صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید در فضای ورزشی ( سالن ورزش و بدنسازی) این برج ورزش کنید و از برنامه روزانه ورزش خود عقب نباشید. امکان استفاده از استخر سر پوشیده برج نیز فراهم است و جایگزین مناسبی برای شنا در دریای خزر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این برج باید به سالن اجتماعات و آمفی تئاتر آن اشاره داشت که در بسیاری از روزهای سال برنامه تفریحی مناسبی در آن اجرا می شود. اما شاید بتوان گفت مهمترین قسمت رفاهی آن قسمت سالن بازی کودکان است که فضای مناسبی برای بازی کودکان شما فراهم آورده است. 2.jpg 166.85 KB امکانات زیرساختی این برج شما را شگفت زده می کند. برج سفید یکی از استاندارترین های ایران در زمینه زیر ساخت ها می باشد. مهندسی این برج به شکلی است که تا ۷.۵ ریشتر زلزله و دیگر بلایای طبیعی کاملا ایمن باشد. شمع کوبی آپارتمان ساحلی سرخرود به قطر ۱/۴۰ متر به عمق ۳۶ متر انجام شده است و این نشان از استحکام این برج است. میکروپایل تا کد ارتفاعی ۶ متر و فنداسیون ۵ لایه به ضخامت ۲/۴۵ متر از دیگر نشانه های ایمن بودن این برج است و اگر این مشخصات را به یک مهندس ناظر اعلام نمایید حتما خیال شما را بابت ایمنی برج راحت خواهد کرد. با خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود املاک جاوید ، ایمنی را احساس خواهید کرد. به نظر می رسد زیباترین احساس در دنیا احساس امنیت و آرامش است. رسیدن به آرامش در برج سفید به واسطه محیط زیبا و آرام آن حتمی است؛ اما امنیت چگونه در برج سفید حفظ می شود؟ در برج سفید به ایمنی از دو بعد نگاه شده است. از طرفی به کمک نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین های مدار بسته، کنترل ۲۴ ساعته ورودی و خروجی خودروها، دوربین های مداربسته، درب های ضد سرقت و … ایمنی ساکنین حفاظت می شود و این مهمترین تفاوت زندگی در برج سفید با ویلای شخصی است.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

لیزر فوتونا در تهران

لیزر فوتونا لیزری بسیار موثر که چهار لایه پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد وباعث کلاژن‌سازی پوست می‌شود که کلاژن به صورت طبیعی در بدن وجود دارد وعامل جوانی و نشاط و شفافیت پوست می‌باشد.
مرکز دکتر غلامی واقع در خیابان فرشته تهران مجهز به لیزر فوتونا در تهران دکتر غلامی  دارای امکانات عالی و مشاوره مستقیم پزشک انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.
برای معاینه و تزریق می توانید به مرکز دکترغلامی واقع در خیابان فرشته مراجعه بفرمایید

لیزر فوتونا 

شاهکار مهندسی پزشکی در زمینه رسیدن به زیبایی طبیعی ،جوانسازی و تناسب اندام است . این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه چند منظوره در سال۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ انتخاب شده است و در سطح بین المللی از اعتبار و محبوبیت زیادی در بین پزشکان عرضه زیبایی برخوردار است .

این دستگاه ترکیب دو لیزر اربیوم و ان دی یگ را بطور همزمان دارا میباشد . مهمترین خاصیت منحصر به فرد این دستگاه انجام جوانسازی عالی و هوشمندانه پوست در عین طبیعی بودن آن است 

این مسئله نکته بسیار مهمی است که امروزه تعداد زیادی از مراجعه کنندگان میخواهند کارهای جوانسازی را با طبیعی ترین روش های موجود انجام بدهند . بدون جراحی و بدون وجود آثار و علایم مختلف روی پوست . 

این دستگاه دارای بالاترین کیفیت و استاندارد بین المللی در صنعت لیزرهای زیبایی و پوست و مو میباشد که در سطح دنیا بالاترین رتبه مورد نظر را دارد . اگر بصورت ترکیبی بخواهیم دستگاهی را در نظر بگیریم که توانایی درمان بیش از ۵۰ مدل درمانی را با کیفیت بالا داشته باشد به واقع دستگاه فوتونا بهترین گزینه میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

به چه تاج گلی و با چه ویژگی هایی تاج گل ارزان زیبا می گوییم با توجه به این که گل های استفاده شده از سوی خود ما انتخاب خواهند شد، می توانیم تاج گل زیبا را تا حدودی خودمان طراحی نماییم. می توانیم از گل هایی که هزینه کمتری را دارا می باشند استفاده کنیم. همچنین می توانیم ابعاد بسیار کم و کوچکی از تاج گل خود انتظار داشته باشیم. در این حالت می توانیم تاج گل های ارزان زیبایی را خریداری کنیم و با خود برای خوشحال نمودن عزیزانمان به مراسم ببریم. در نظر داشته باشید، کیفیت گل ها، کیفیت چوب و فلز استفاده شده برای پایه، سالم و تازه بودن گل ها و برگ ها و نوع چیدمان در زیبا نمودن تاج گل های ارزان ما تاثیر گذار خواهند بود. خرید تاج گل ارزان لوکس مناسب هر مراسم در نظر داشته باشید زمانی که برای خرید تاج گل لوکس اقدام می نمایید، خرید نمونه های متناسب با مراسم پیش رو می تواند هدیه شما را زیبا تر و شیک تر نماید. همچنین میزبان شما را خوشحال تر خواهد کرد. برای مثال خرید تاج گل های رنگی لوکس و لاکچری برای مراسمی مانند مراسم سال، شب هفت، مراسم ختم و … مناسب نیستند. در حالی که می توانید این نمونه تاج گل های لوکس و لاکچری را برای مراسم های دیگری مانند تاج گل عروسی، تاج گل افتتاحیه و … به همراه ببرید. به همین منظور در زمان خرید به نمونه انتخابی خود و مناسبت پیش رو توجه نمایید. بسیاری از افراد برای تولد و … تاج گلی را سفارش می دهند که پول را در بین گل ها جایگزین نموده باشند، در این حالت می توانیم هم هدیه و هم گل را تقدیم عزیزمان کنیم. در این حالت زیبایی تاج گل شما نیز دو چندان خواهد شد. ارسال تاج گل ارزان گاهی ممکن است به دلایل بسیار زیادی مانند مشغله های کاری و یا نداشتن تایم نتوانید برای خرید حضوری اقدام نمایید و مجبور به خرید اینترنتی باشید. در این حالت ابتدا باید بدانید برای سفارش تاج گل ترحیم هانی گل، امکان ارسال وجود دارد یا خیر؟ گاهی نیز ممکن است از شهر های اطراف و حتی دور تر برای خرید انواع تاج گل های ارزان اقدام نمایید. در این حالت هم برای رسیدن کالا نیازمند روش های ارسال خواهید بود. توجه داشته باشید؛ گل فروشی آنلاین امکان ارسال رایگان، تاج گل های ارزان سفارش داده شما را تا مقصد به روش های تکنیکی و خاصی حمل خواهند نمود. در این حالت بدون هیچ نگرانی می توانید تاج گل خود را تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید در زمان ارسال تاج گل ممکن است تاج گل دچار آسیب شود. به همین دلیل در زمان خرید و در زمان ارسال به موارد مهم و اساسی توجه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید تاج گل ارزان به مناسبت های مختلف به دلایل مختلفی می توانید نمونه های تاج گل را خریداری نموده و برای عزیزانتان در خوشحالی و شادی به همراه خود ببرید. در این حالت به آن ها یاد آوری نموده اید که در تمامی سختی ها و خوشحالی ها کنار آن ها هستید و همواره خوب بودن حال آن ها حتی با یک تاج گل برای شما دارای اهمیت است. از موارد متعددی که می توانیم برای خرید تاج گل اقدام نماییم، موارد زیر را عنوان خواهیم نمود:

 1) مراسم جشن های مهم مانند عقد و عروسی برای تبریک

 2) در مراسم های بزرگ مانند مجالس تجلیل و گرامیداشت

 3) خرید تاج گل ترحیم هانی گل در مراسم ترحیم برای عرض تسلیت به خانواده بازمانده

 4) در مراسم تبریک برای افتتاحیه مغازه، سالن های آرایشی و …

 5) برای عرض تبریک مراسم جشن عروسی یا تولد، میتوانید از تاج گل عروسی و یا تولد استفاده کنید.

 نه تنها در این موارد بلکه در صورت نیاز می توانید به مناسبت های خاصی این نمونه از گل را از گل فروشی آنلاین وی آی پی شاپ خریداری نمایید و با خود همراه ببرید. در این حالت ریشه های محبت را در دل عزیزانتان محکم تر خواهید نمود و به آن ها یادآوری خواهید کرد که در همه شرایط ها و در همه جا در کنار آن ها هستید. گل ارکیده نماد ، عشق بی پایان به متوفی است و برای سنگ قبر توصیه میشود. بهتر است برای مزار ، از گل ارکیده سفید استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

برای درمان خروپف می‌توان از روش درمانی بالیزر ویا جراحی استفاده کرد.

یکی از مهمترین عوارض جراحی این است که در نواحی پشت حلق میزان کشیدگی بافت نامتقارن باشد.

هزینه عمل جراحی خروپف دکتر غلامی و کلینیک های مختلف، متفاوت است.

برای معاینه و تزریق می توانید به مرکز دکترغلامی واقع در خیابان فرشته مراجعه بفرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

همه ما خواستار داشتن بهترین ظاهر و احساس هستیم، هم از درون و هم از بیرون،‌ هرروز و همه روز. اما برای کسانی که در طول زندگی خود از آکنه رنج‌ برده‌اند و هنوز هم زخم‌های فیزیکی دارند، بیان کردن این موضوع آسان‌تر از انجام دادن آن است.

درحالی‌که آکنه اغلب در دوران نوجوانی بروز می‌کند، اسکار آکنه درواقع می‌تواند در هر سنی بر پوست تأثیر گذاشته و نه‌تنها ظاهر فیزیکی فرد بلکه اعتماد به ‌نفس وی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

اما سوال بسیاری از بیماران این است که بهترین دکتر برای درمان جای جوش کیست؟ ما به شما دکتر عباس غلامی را پیشنهاد میکنیم. در اکثر موارد این سؤال برای افراد مطرح است که چگونه از شر جای جوش (اسکار آکنه) خلاص شوند.

اسکارهای آکنه  ناشی از منافذ مسدود ملتهب شده هستند. منافذ سپس متورم خواهند شد، و باعث ایجاد شکستگی در دیواره فولیکول می‌شوند. اگر شکستگی به‌اندازه کافی عمیق باشد، پوست در تلاش برای ترمیم خود در اکثر موارد اسکار را ایجاد خواهد کرد.

 اما، کاهش و حتی از بین بردن ظاهر زخم از صورت امکان‌پذیر است. کلینیک دکتر عباس غلامی ارائه‌دهنده طیف وسیعی از درمان‌های بسیار مؤثر اسکار آکنه است. کارآیی روش‌های ما در درمان و کاهش تمام درجات اسکار به اثبات رسیده است .

ما نتایج درازمدت و هدفمند را ارائه داده، و در بازیابی ظاهر و بهبود اعتمادبه‌نفس به شما کمک خواهیم کرد. تمام روش‌های از بین بردن اسکار ما توسط بهترین پزشک تهران ، دکتر عباس غلامی، پزشکی باتجربه و آموزش‌دیده انجام می‌شود و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

گل زنبق بسیار خاص و منحصر به فرد میباشد. زنبق سفید نماد خلوص و پاکی را میدهد. میتوانید برای زیبایی هر چه بیشتر گل زنبق ، با رنگ های دیگر این گل ترکیب کنید. شما میتوانید  از قسمت تاج گل ترحیم هانی گل از تاج گل های گلفروشی ما دیدن نمایید. بسیاری از مردم برایشان سخت است تا گلی تهیه کنند و یا اینکار را فراموش میکنند. این افراد میتوانند گل هایی طبیعی در کنار سنگ مزار بکارند ، تا هرکسی خواست از آن گل ها برای سنگ قبر استفاده کند. در اینجا به چند گل طبیعی و مناسب برای کاشت کنار سنگ مزار میپردازیم. گل های مناسب کاشت در کنار سنگ مزار – گل طاووسی این گل گیاهی مقاوم ، باد شکن و در برابر بی آبی مقاوم است. با کاشت گل طاووسی بر سر مزار عزیزانتان ، میتوانید از عطر و بوی زیبای آن بهره مند شوید. گل طاووسی – ابریشم مصری این گیاه زیبا با رنگ های نارنجی و قرمز که در فصل تابستان ظاهر میشود ، شناخته شده است. ابریشم مصری مقاومت بالایی در برابر گرما و خشکی دارد. این گل در پارک ها  و مکان های تفریحی زیادی دیده میشود. شما نیز میتوانید این گل زیبا را بر سر مزار استفاده کنید. گل رزماری این گل در طول سال همیشه سبز است و مقاومت بالایی برابر نور مستقیم خورشید دارد. گل رزماری برای کاشت بر سر مزار هایی که در مناطق گرمسیر هستند بسیار مناسب است. گل رزماری با عطر و گل های زیبا اش در برابر خشکی و شوری مقاومت خوبی دارد. باید مراقب این گل ها باشید وگرنه پژمرده و پوسیده میشوند. گل رزماری شما همراهان عزیز میتوانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کرده و در قسمت جست و جو ، تاج گل ترحیم را بنویسید و از آنها دیدن و خریداری نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

فنس چمنی، تلفیقی از فنس فلزی ساخته شده از مفتول و الیاف برگ مانند و سبز رنگ است که امروزه برای جداسازی و محصور کردن فضاها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فنس چمنی به دلیل زیبایی ظاهری فوق العاده و سرسبزی که به محیط می دهد برای بسیاری از افراد جذاب است و اولین گزینه آن ها برای تفکیک فضاها می باشد. در ادامه این مقاله به نحوه تولید این محصول جذاب خواهیم پرداخت و سپس در مورد نحوه شاسی کشی آن و همچنین نصب آن صحبت خواهیم کرد.

فنس معمولی در اصل برای جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ماهیت فلزی، عبور کردن از آن راحت نیست. با پیشرفت تکنولوژی فنس های چمنی پدید آمدند که علاوه بر جداسازی فضاها و زیبایی ظاهری، از دیده شدن سمت دیگر فنس نیز جلوگیری می کرد. به عبارتی با بکارگیری فنس چمنی شما علاوه بر جداسازی فیزیکی و بصری دو فضای مختلف، زیبایی و سرسبزی را خواهید داشت. در زیر کاربردهای فنس چمنی را تشریح خواهیم کرد:

فنس چمنی برای ویلا و باغ ویلاها: در کشورمان مناطقی وجود دارد که تراکم ویلاسازی در آنجا بالاست و بسیاری از ویلاها دیوارهای مشترکی با هم دارند و یا دیوار ویلا رو به کوچه و خیابان است که معمولا قسمت بالایی این دیوارها با نرده های فلزی ساخته شده اند. استفاده از فنس چمنی بر روی این نرده ها ایده بسیار فوق العاده ای است زیرا علاوه بر محصور کردن فضای داخل ویلا، جلوی دید بیرون را خواهد گرفت و جلوه بصری بسیار خوبی برای ویلای شما خواهد داشت.

فنس چمنی برای دیوار کشی زمین: یکی از پرکاربردترین استفاده ها از فنس چمنی، برای حصار کشی و جداسازی زمین های خالی از سکنه می باشد. استفاده از فنس چمنی در چنین محیط هایی، ابتدا به شاسی کشی اصولی نیاز دارد. معمولاً برای این سبک از کار از فنس هایی با عرض 2 متر استفاده می شود تا در عین زیبایی، ارتفاع قابل قبولی را  محصور کند. تصویر زیر یکی از پروژه های شرکت خانه چمن است که از فنس چمنی برای حصارکشی زمین استفاده شده است.

فرآیند ساخت فنس چمنی مانا چمن همانند فرآیند ساخت فنس معمولی می باشد با این تفاوت که مفتول ها در تولید فنس چمنی ابتدا باید به الیافی مانند برگ چمن متصل گردند. این اتصال از طریق دستگاه مخصوصی که الیاف را به دور مفتول می پیچاند، انجام می پذیرد. پس از این مرحله مفتول های آماده شده در دستگاه فنس بافی قرار می گیرند و محصول فنس چمنی آماده می شود. عکس زیر به صورت اجمالی فرآیند تولید را شرح می دهد.

مانا چمن در سال ۱۳۹۲ خورشیدی و با پایه گذاری شرکت هلدینگ “تراز گامان اندیشه” آغاز به فعالیت نمود. امروز مانا چمن به عنوان یکی از اعضای جامعه بزرگ تولید کننده، فروشنده و مجری فنس چمنی در کشور، با سابقه و کارنامه درخشان خود در عرصه نوآوری های صنعتی و خدمات به مشتریان شناخته می شود. ما می توانیم گوشه ای از زیبایی طبیعت را میهمان شهرها و محیط زندگی خود کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

از دیگر سرویس های محبوب پلتفرم حافظ، ارائه خدمات حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک (طراحی و تدوین تیزر، موشن گرافیک، وله و لوگوموشن در موضوعات و زمانبندی مختلف به صورت رئال، انیمیشن، استاپ موشن و … به همراه گویندگی حرفه ای)، مدیریت پیج اینستاگرام و شبکه های مجازی، جذب فالوور هدفمند، کمپین های تبلیغاتی و … می باشد. پس اگر می خواهید پیج اینستاگرام کسب و کار خود را ایجاد نمایید و یا تجربه خوب و مثبتی در این زمینه ندارید، زمانش رسیده است تا از خدمات بی نظیر و حرفه ای پلتفرم حافظ بهره مند شوید. دیجیتال مارکتینگ پلتفرم حافظ در خدمت مشتریان خود میباشد..

 

بکارگیری اصول حرفه ای

می کوشیم تا با هدف گذاری بلندمدت و بکارگیری اصول حرفه ای، برند و صفحات مجازی کسب و کار شما را به یک جایگاه عالی و درخشش در بین رقبا برسانیم.

ابزارهای دقیق و کارآمد

برای رشد رسانه مجازی شما، از دقیق ترین و کارآمدترین ابزارها و تکنیک ها بهره می بریم تا رشدتان سریع و با شتاب بیشتر باشد و بتوانید بهتر از دیگران بدرخشید.

جذب مخاطبین هدفمند

تیم ما، تداوم رشد و دیده شدن 100% رسانه شما را تضمین می کند چرا که با بهره گیری از روش های به روز، صفحه شما به مخاطبین هدفمند نمایش داده می شود.

تولیدمحتوای منحصربفرد

آنچه ما در صفحات/رسانه های مجازی شما اجرا، تولید و منتشر می کنیم، ایده های ناب و خاصی است که مشابه آن در هر صفحه و رسانه ای یافت نمی شود



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()