نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

بیمه در ترکیه: حفاظت از سلامت خود در هنگام دریافت اقامت

آیا به دنبال اخذ اقامت در ترکیه هستید؟ در این صورت، یکی از اولین چیزهایی که باید انجام دهید، خرید بیمه سلامت یا بیمه درمانی است. بدون توجه به نوع اقامتی که می‌خواهید دریافت کنید، مانند اقامت دانشجویی، تمدید اقامت گردشگری، اقامت از طریق خرید ملک یا اقامت از طریق ثبت شرکت، شما نیاز به بیمه داشته و قبل از هر چیزی باید خودتان را بیمه کنید. مدت زمانی که بیمه شما لازم است، به طور مستقیم به مدت اقامت شما وابسته است. به عنوان مثال، اگر شما درخواست اقامت یک ساله دارید، باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری کنید. و اگر درخواست اقامت دو ساله دارید، باید بیمه تان را نیز به مدت دو سال خریداری کنید.

در ترکیه، تعداد زیادی شرکت بیمه وجود دارد که این خدمات را ارائه می‌دهند. در این بخش، ما به ارزان ترین بیمه در ترکیه که می‌توانید آن‌ها را به راحتی خریداری کنید، اشاره می‌کنیم. بنابراین، تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا بر اساس شرایط و نوع اقامت شما، بهترین و پرسنلترین بیمه به شما معرفی شود.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش، می‌خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم. بیمه‌های سلامت ترکیه به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می‌شوند و بیمه‌هایی که ما برای اقامت نیاز داریم، بیمه خصوصی است.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا به آن بیمه خصوصی نیز می‌گویند. در ترکیه، تعداد زیادی شرکت بیمه خصوصی وجود دارد که هر کدام تعرفه‌ها و پوشش‌های خاص خود را دارند. اما به طور کلی، همه آن‌ها در یک سطحقیمتی قابل قبول و پوششی مناسب ارائه می‌دهند. برخی از شرکت‌های بیمه معتبر در ترکیه عبارتند از:

1. آکسا سیگورتا (AXA Sigorta)

2. آلیانز سیگورتا (Allianz Sigorta)

3. اویچ سیگورتا (Oyak Sigorta)

4. زیمت سیگورتا (Zimmet Sigorta)

5. آنادولو سیگورتا (Anadolu Sigorta)

هر یک از این شرکت‌ها قیمت‌ها و پوشش‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. برای خرید بیمه درمانی در ترکیه، می‌توانید به وبسایت هر یک از این شرکت‌ها مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره پوشش‌ها و قیمت‌ها دریافت کنید. همچنین، می‌توانید از خدمات یک مشاور بیمه استفاده کنید تا به شما در انتخاب بهترین بیمه برای نیازهای خود کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

پنجره ترمال بریک چیست؟

پنجره ترمال بریک (یا مانع حرارتی) پنجره ای با رسانایی حرارتی کم است که در یک ساختمان نصب می شود تا جریان انرژی حرارتی  را کاهش داده یا از آن جلوگیری کند. سیستم های پنجره آلومینیومی ترمال بریک مزایای زیادی را ارائه می دهند که مهمترین آنها بهبود عملکرد حرارتی است. مزایای آلومینیوم حفظ شده است – مانند استحکام، دوام و پایداری – با این حال اشکال هدایت حرارتی برطرف شده است. این امر باعث می‌شود. پنجره دوجداره ترمال بریک به یک راه‌حل ایده‌آل برای کاربردهای ساختمان تجاری و پروژه‌های مسکونی پیشرفته که در آن به راه‌حل‌های شیشه‌ای بزرگ و پیچیده نیاز است، تبدیل شود. اما ترمال بریک دقیقا چیست و چگونه کار می کند؟ پنجره های ترمال بریک با کنترل اشکال انتقال حرارت، کارایی انرژی را بهبود می بخشد. گرما یا انرژی گرمایی حرارتی را می توان از طریق یک ماده به سه روش منتقل کرد: رسانایی به سادگی فرآیندی است که در آن گرما از طریق موادی که با یکدیگر تماس دارند منتقل می شود. همرفت جایی است که گازها یا مایعات برای انتقال انرژی حرارتی در گردش هستند. تابش انرژی گرمایی را در فاصله ای از طریق امواج فرکانس بالا مانند نور مرئی، نور فرابنفش یا امواج مایکروویو منتقل می کند. پروفیل های پنجره ترمال بریک در برابر هدایت گرما و سرما عایق هستند. این کار با جدا کردن قطعات آلومینیومی بیرونی از داخل با موادی انجام می شود که میزان گرما یا سرمای منتقل شده از طریق پروفیل ها را کاهش می دهد. این ویژگی به “شکست حرارتی” معروف است. ترمال بریک یک رزین یا ماده پلاستیکی غیر فلزی است که در پروفیل پنجره آلومینیومی نصب می شود که به طور فیزیکی قسمت داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند. از این رو مسیر انتقال یا هدایت انرژی گرمایی از طریق پروفیل پنجره “از نظر حرارتی شکسته” است. ترمال بریک چیست؟: ماده ای با رسانایی حرارتی کم که بین اعضای با رسانایی بالا به منظور کاهش انتقال حرارت قرار می گیرد. رسانایی مواد مانع حرارتی نباید بیشتر از 0.5 W/mK باشد پنجره ترمال بریک را می توان به عنوان پنجره ای توصیف کرد که در آن پروفیل و اجزای آن به عناصر داخلی و خارجی تقسیم شده و با استفاده از مواد رسانای کمتر به یکدیگر متصل شده اند. پروفیل سیستم ترمال بریک (TB): پروفیل سیستم با حداقل فاصله 5.30 میلی متری که توسط یک ماده با رسانایی پایین (در جایی که رسانایی حرارتی کمتر یا مساوی 0.5 W/mK یا فضای باز بین سطوح داخلی و خارجی است) ارائه می شود. چنین سیستم‌هایی شامل پروفیل هایی با تزئینات داخلی یا بیرونی نمایان است که به متصل شده‌اند. تکویندوز طیف گسترده ای از پنجره ها و درب های ترمال بریک را ارائه می دهد که به عنوان ترمال بریک™ شناخته می شوند. این سیستم ها به صورت محلی طراحی و آزمایش شده اند تا عملکرد حرارتی را به حداکثر برسانند و آرزوهای معاصر را برای بهره وری انرژی برآورده کنند. سیستم‌های در و پنجره‌های  ترما بریک تا 33 درصد کارایی بهتری نسبت به پنجره‌ها یا درهای آلومینیومی دوجداره دارند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دوره آموزش پایه تا پیشرفته ترکی استانبولی با سفر هلپر

یکی از زبان‌هایی که این روزها؛ می‌توان آن را در دسته زبان‌های خارجی مهم قرار دارد، زبان ترکی است. با توجه به این که ایرانیان زیادی در ترکیه زندگی می‌کنند یا قصد مهاجرت و سفر به این کشور را دارند؛ تقاضا برای یادگیری زبان ترکی استانبولی نیز بالا است. فکر می‌کنید بهترین راه برای یادگیری این زبان چیست؟ کاملا درست است! انتخاب یک آموزشگاه معتبر که دوره پایه تا پیشرفته این زبان را به شما ارائه دهد. در حقیقت شرکت در دوره آموزش زبان ترکی استانبولی کاربرد و مزیت زیادی برای شما به همراه دارد. ما در این مطلب در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد.

چرا زبان ترکی استانبولی؟

شاید با خود فکر کنید که چرا باید به سراغ یادگیری زبان ترکی استانبولی برویم و یادگیری این زبان چه اهمیتی دارد؟ دلایل اهمیت یادگیری این زبان فراوان است. زبان ترکی به عنوان پنجمین زبان رایج دنیا شناخته می‌شود.

قبل از زبان ترکی، زبان‌های چینی، انگلیسی، اسپانیایی و هندی قرار دارند. حدود ۲۲۰ میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت می‌کنند. جالب است بدانید زبان ترکی استانبولی را در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نیز تدریس می‌نمایند.

اگر می‌خواهید این زبان شیرین را یاد بگیرید، باید بدانید که خوشبختانه ترکی استانبولی یک زبان آوایی است. این بدان معناست که شما کلمات را به همان صورت که نوشته شده‌اند، می‌خوانید. به همین علت ‌می‌توان نتیجه گرفت که یادگیری این زبان خیلی هم دشوار نیست.

همان طور که بیان شد، دلایل زیادی برای یادگیری این زبان شیرین وجود دارد. ما در این بخش شما را برخی از مهم‌ترین دلایل یادگیری و شرکت در دوره آموزش پایه تا پیشرفته ترکی استانبولی آشنا می‌کنیم.

زبان ترکی یک زبان بسیار مهم به شمار می‌رود؛ زیرا امروزه ترکیه شانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد. به همین علت یادگیری این زبان به خصوص برای افرادی که به دنبال شغل هستند، اهمیت زیادی دارد.

با یادگیری این زبان و افزودن آن به رزومه خود می‌توانید فرصت‌های شغلی مختلف را برای خود ایجاد کنید؛ زیرا ترکی استانبولی یک زبان رایج است و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال نیرویی هستند که به این زبان تسلط داشته باشد‌

با یادگیری این زبان برای سفر به ترکیه و کشورهایی که مردم ترک زبان دارند، با مشکل مواجه نمی‌شوید.

می‌توانید به راحتی ادبیات ترکیه را که غنی و عجیب است، به راحتی بخوانید.

می‌توانید فیلم‌های زیبای ترکی را به زبان اصلی ببینید.

راهنمای آموزش پایه تا پیشرفته ترکی استانبولی

خوشبختانه امروزه با گسترده شدن اینترنت، روش‌های آموزشی زیادی برای زبان‌آموزان طراحی شده تا آن‌ها بتوانند به راحتی نسبت به یادگیری زبان‌های مختلف به خصوص ترکی استانبولی اقدام کنند. این روش‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید در یک دوره کوتاه زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید.

یاد گرفتن ترکی استانبولی نه تنها می‌تواند موجب برقراری ارتباط شما با مردم ترک زبان شود؛ بلکه به عنوان یک امتیاز برای همکاری با شرکت‌های مختلف محسوب می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند ترکی استانبولی و ترکی آذری دقیقا یک ساختار دارند. این تفکر کاملا اشتباه است؛ زیرا این دو زبان ساختاری کاملا متفاوت دارند‌. البته در بخش‌هایی بین آن‌ها نیز شباهت‌هایی وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

The monthly subscription prices of get iran ip address are subject to change and may vary over time. Additionally, prices can differ based on the duration of the subscription, selected plans, and active discounts. Therefore, the best way to obtain up-to-date and accurate prices is to visit the official website of each service provider. On their websites, you can find more detailed information about plans and prices and choose the one that best matches your needs.

How to Get an Iran IP Address? You can use VPN service providers in Iran. However, please note that the use of VPN services may be subject to restrictions and legal limitations in some countries, including Iran. For a more detailed understanding of the laws and regulations regarding the use of VPN services in Iran, it is advisable to consult reliable and authoritative sources and, if necessary, contact local legal advisors.

Using an Iranian IP address (Iran IP address VPN) can help you access websites and services based in Iran. By using a VPN service that has servers located in Iran, you can route your traffic through Iranian servers and gain access to Iranian websites. If you intend to access websites and services that are restricted to Iran, you can use VPN services that have servers located in Iran. By establishing a connection to Iranian servers, you receive an Iranian IP address and can access websites and services that have restrictions for Iranian users. Please note that some Iranian websites may still have technical barriers that prevent your access, such as DNS filtering or certain security protection systems.

There are VPN service providers that offer servers in regions such as the United States, Europe, Asia, and Australia. They also provide pre-configured profiles for accessing geographically restricted content.

One example is Private Internet Access (PIA), which allows you to access servers in over 74 countries, including regions such as the United States, Europe, Asia, and Australia. They also support the WireGuard protocol, which provides high speed and security

Please note that the features and deployed servers of VPN service providers may change over time, so it is advisable to check the official website of each service provider before making a final decision to obtain up-to-date and accurate information.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()