بهترین دکتر برای درمان جای جوش
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

همه ما خواستار داشتن بهترین ظاهر و احساس هستیم، هم از درون و هم از بیرون،‌ هرروز و همه روز. اما برای کسانی که در طول زندگی خود از آکنه رنج‌ برده‌اند و هنوز هم زخم‌های فیزیکی دارند، بیان کردن این موضوع آسان‌تر از انجام دادن آن است.

درحالی‌که آکنه اغلب در دوران نوجوانی بروز می‌کند، اسکار آکنه درواقع می‌تواند در هر سنی بر پوست تأثیر گذاشته و نه‌تنها ظاهر فیزیکی فرد بلکه اعتماد به ‌نفس وی را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

اما سوال بسیاری از بیماران این است که بهترین دکتر برای درمان جای جوش کیست؟ ما به شما دکتر عباس غلامی را پیشنهاد میکنیم. در اکثر موارد این سؤال برای افراد مطرح است که چگونه از شر جای جوش (اسکار آکنه) خلاص شوند.

اسکارهای آکنه  ناشی از منافذ مسدود ملتهب شده هستند. منافذ سپس متورم خواهند شد، و باعث ایجاد شکستگی در دیواره فولیکول می‌شوند. اگر شکستگی به‌اندازه کافی عمیق باشد، پوست در تلاش برای ترمیم خود در اکثر موارد اسکار را ایجاد خواهد کرد.

 اما، کاهش و حتی از بین بردن ظاهر زخم از صورت امکان‌پذیر است. کلینیک دکتر عباس غلامی ارائه‌دهنده طیف وسیعی از درمان‌های بسیار مؤثر اسکار آکنه است. کارآیی روش‌های ما در درمان و کاهش تمام درجات اسکار به اثبات رسیده است .

ما نتایج درازمدت و هدفمند را ارائه داده، و در بازیابی ظاهر و بهبود اعتمادبه‌نفس به شما کمک خواهیم کرد. تمام روش‌های از بین بردن اسکار ما توسط بهترین پزشک تهران ، دکتر عباس غلامی، پزشکی باتجربه و آموزش‌دیده انجام می‌شود و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: