آگهی و خرید و فروش خودرو به سبکی جدید
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

برای خرید خودرو بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید.

برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو و حتی خرید خودرو در سایت www.mashin.ir/cars اقدام کنید. در صورتیکه نمایشگاه اتومبیل دارید، برای خود یک صفحه اختصاصی در سایت ماشین داشته باشید. از جدیدترین مقالات فنی و تخصصی خودرو بهره ببرید. بدین منظور پیشنهاد میکنیم که عضو کانال مقالات تخصصی ماشین شوید.

بهترین سایت ماشینی که تا الان بوده و بسیار تکمیل و حرفه ای پس از حدود یکسال کار مداوم، سایت ماشین www.mashin.ir با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط هدفمند میان خریداران و فروشندگان ماشین، در تاریخ ١٣٩٥/٠١/٢٣ رونمایی گردید.

بعضی از امکانات این سایت عبارتند از:

ایجاد فضایی جذاب با قابلیتهای پیشرفته برای کسانی که قصد فروش ماشین خود را دارند. ارائه اطلاعات به فروشندگان ماشین جهت قیمت گذاری مناسب. سیستم جستجوی پیشرفته برای کسانیکه قصد خرید ماشین دارند. سیستم حرفه‌ای "گوش بزنگ" برای کسانیکه قصد خرید ماشین با شرایط خاص دارند.

ارائه اطلاعات فنی و مفید به خریداران ماشین جهت انتخاب صحیح. ایجاد فضایی مناسب برای کسانیکه بصورت حرفه‌ای به خرید و فروش خودرو مبادرت میکنند. نظیر نمایشگاه‌ داران. همه سعی و تلاش این بوده و هست که کاری درخور مشتریان عزیزان طراحی و پیاده‌سازی نماید .
بهترین خدمات ارائه شده توسط سایت ماشین

فروش خودرو ، خرید خودرو صفر، فروش خودرو دست دوم یا کارکرده، خودرو خرید و فروش ماشین اقساطی و نقد.

همچنین میتوانید از قسمت www.mashin.ir/price از مزایای قیمت خودرو، قیمت روز خودرو خارجی و داخلی، قیمت خودرو صفر و کارکرده، قیمت ماشین، قیمت اتومبیل، قیمت خودرو اقساطی بهره ببرید که کل قیمتها به روز میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: