نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط شیراز کیش آس چارتر

برای خرید پرواز چارتری شیراز به کیش می توانید پس از جست و جو، تنها گزینه های مربوط به پرواز چارتری شیراز کیش را انتخاب کنید. با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این مورد با توجه به تقویم گردشگری میان دو شهر و ایام تعطیلاتی که ترافیک و جا به جایی مسافر بیشتراست (خصوصا تعطیلات نوروز) بیشتر می شود. نوع بلیط (سیستمی یا چارتر). چارتری یا سیستمی بودن بلیط نیز خود عامل مهمی در تعیین قیمت آن می باشد. برای بهره مندی از ارزانترین بلیط هواپیما شیراز به کیش ارزان بهتر است بلیط چارتر را جایگزین سیستمی نمائید. ایرلاین برگزار کننده پرواز  تعیین نرخ بلیط شیراز کیش سیستمی بر عهده ایرلاین می باشد که بر اساس نوع ناوگان هوایی، شرایط و امکانات خود اقدام به قیمت گذاری می نمایند. کلاس پروازی. با توجه به این که صندلی های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند، لذا با قیمت های پایین تری نیز ارائه می گردند. شناسه های نرخی. از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط شناسه یا کلاس نرخی آن است، کلاس نرخی توسط هر ایرلاین بر اساس قوانین کنسلی و استرداد بلیط است که هر ایرلاین طبق مصوبات خود قوانین متفاوتی را ارائه می دهد. شرایط ویژه خرید بلیط هواپیما خانواده شهدا و جانبازان.مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی و طبق ماده ۴۱ قانون جامع خدمات به ایثارگران، جانبازان بالای 25 درصد وهم چنین خانواده محترم شهدا خرید بلیط هواپیما شامل تخفیف می‌ شود، این تخفیف توسط برخی ایرلاین ها تا سقف 70درصد خواهد بود.بلیط لحظه آخری شیراز کیش .جهت مشاهده بلیط لحظه آخری شیراز کیش می توانید با جست و جوی شیراز به عنوان مبدا و کیش به عنوان مقصد در سایت آس چارتر درتاریخی نزدیک به امروز، پروازهای لحظه آخری را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

استانبول شهری بزرگ که در پس آسمان خراش ‌ها و مراکز خرید لوکس واقع شده است. اگر به دنبال سفری اروپایی با مبلغ مناسب هستید ما استانبول را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. استانبول در ترکیه از جمله شهرهای پرتردد برای توریست‌ها و گردشگران محسوب می‌ شود که همه این‌ها را مدیون بافت بسیار زیبای شهری، مراکز تفریحی مدرن و بازارهای بین المللی لاکچری خود می‌ باشد. استانبول جزء توریستی ‌ترین و بزرگترین، شهرهای ترکیه به شمار می ‌رود. به گونه‌ای که با عنوان مرکز گردشگری ترکیه، شناخته می ‌شود. به علاوه این شهر هر ساله، با برگزاری جشنواره‌های باشکوه و مراکز خرید گوناگون، گردشگران فراوانی از سراسر جهان به سوی خود جذب می ‌کند. مراکز خرید موجود در استانبول، هم از لحاظ تنوع کالایی و هم کیفیت و هزینه نسبت به سایر شهرهای ترکیه مناسب‌تر می ‌باشد. با رفتن به این مراکز خرید و بازار سنتی پایتخت گردشگری ترکیه و با انتخاب بهترین خدمات آن‌ها، لذت یک خرید واقعی را بچشید. این شهر شامل طیف گسترده‌ای از تفریحات و جاذبه‌های دیدنی متنوع و گوناگونی هست. ناگفته نماند هزینه سفر به ترکیه بسیار مناسب بوده و نیازی به ویزا برای ایرانیان ندارد، از این رو مردم ایران به خوبی از شهرهای آن، به ویژه استانبول استقبال می‌ کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بلیط تهران کرمان آس چارتر

شهر کرمان مرکز استان کرمان و بزرگترین و توسعه ‌یافته ‌ترین شهر این استان است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر جنوب‌ شرقی ایران است. همچنین این شهر از لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهم‌ترین شهر جنوب شرقی ایران محسوب می‌ شود. اهمیت شهرکرمان تا حدی است که بارها و در زمان پادشاهی سلسله‌های گوناگون، به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. این استان کویری دارای تضادهای طبیعی فراوانی است به طور مثال گرم‌ترین نقطه این شهر که «گندم بریان» است در کنارسردترین نقطه آن، یعنی پیست اسکی «سیرچ» قرار گرفته و تبدیل به یک پدیده فوق ‌العاده شده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به کرمان بلیط هواپیما خریداری نمایند. به همین دلیل فرودگاه کرمان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما کرمان به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران کرمان از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می ‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما کرمان به سختی یافت می ‌شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان در سایت آس چارتراست.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

 

خرید بلیط تهران یزد آس چارتر

 اگر قصد دارید تا با بلیط هواپیما ارزان یزد به این شهر تاریخی و جذاب سفر کنید، باید بیشتر ازهمه به زمان سفرتان ‏توجه کنید. یزد همانند هر شهر دیگری در مواقعی که تعطیلات رسمی نیست و حتی در فصل تابستان به دلیل آب و ‏هوای گرم خشک بازدیدکنندگان کمتری را خواهد داشت. بنابراین در این مواقع از سال می ‌توانید بلیط هواپیما تهران ‏یزد را به قیمتی مناسب رزرو کرده و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.‏ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر یزد  نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. ‏امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و درصورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط ‏هواپیما، بلیط خریداری شده می بایست کنسل ومجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده ‏و متعلق به مسافری است که مشخصاتش درسیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات ‏مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد شد.‏



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پر ترافیک ترین پروازها در کشوراست که معروف به پرواز تهران شیراز است اما دلیل آن چیست، ‏شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را ‏از نزدیک ببینند. بسیاری از توریست ها هم که قبلا در فرصتی به شیراز سفرکرده اند، دلایل زیادی دارند تا همچنان بخواهند خاطرات ‏خوش سفرشان به این شهر را تکرارکنند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی برای رزرو بلیط ‏هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود. ‎ ‎بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر‎ ‎ بهترین انتخاب برای شماست

 

 


:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

گاهی اوقات پس از این که بلیط هواپیما خریدید و قبل از سفر به دلایل مختلف ممکن است سفر شما کنسل شود یا از رفتن پشیمان شوید. خوشبختانه در مورد بلیط هواپیما این مزیت وجود دارد که در بیشتر مواقع می توانید با برگشت بخشی از پول، بلیط خود را استرداد کنید. البته این موضوع برای بلیط های چارتری و سیستمی متفاوت است. بلیط های سیستمی به جز مواردی خاص قابل استرداد هستند. میزان درصد جریمه و بازگشت پول با توجه به کلاس نرخی و کلاس پروازی بلیط هواپیما، متغیر است. اما پروازهای چارتری عموما غیرقابل استرداد هستند ولی اگر بلیط هواپیما مشهد اهواز آس چارتر خریده اید می توانید با پشتیبانی آس چارترتماس بگیرید تا امکان استرداد را از چارترکننده استعلام بگیریم.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

بلیط هواپیما تهران به مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های مسافرتی است. بلیط هواپیما تهران مشهد اکثرا در تمام ایام هفته قابل رزرو است. قیمت تهران مشهد براساس ایرلاین و ساعت پروازی ، قیمت گذاری شده است. برای بررسی قیمت بلیط تهران مشهد کافی است، دکمه جستجو رابزنید تا نتایج پرواز تهران مشهد برای شما نمایش داده شود. بعد از بررسی قیمت و ساعت بلیط هواپیما، با انتخاب هر کدام از نتایج شما می توانید براحتی بلیط تهران به مشهد خود را تهیه نمایید. تنها با چند کلیک و به سادگی و به صورت کاملا آنلاین بلیط هواپیما تهران به مشهد و بلیط پرواز چارتر مشهد تهران شما تهیه می شود. بعد از تکمیل خرید اطلاعات بلیط تهران به مشهد شما به صورت پیامک برای شما ارسال می شود و نیز بلیط تهران به مشهد از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

تاب دخترانه آنیل چیست؟

تاب‌ دختر آنیل متناسب با آناتومی بدن نوزاد و کودک دختر طراحی شده است. تاب دخترانه آنیل، تاب‌های قدیمی و گهواره آویزان ننو که برای استراحت و خواب استفاده می‌شود را باز طراحی و ادغام کرده است. ما سعی کرده ایم تا ویژگی‌های تاب ننو را حفظ نماییم. دختر بچه شما در عین تاب بازی به دلیل راحتی و نرمی تشک و حرکات پاندولی تاب به خوابی عمیق فرور رود.

وسایل مورد نیاز تاب کودک آنیل چیست؟

تاب کودک برای نصب در فضای خانه یا فضای باز طراحی شده است. برای اتصال آن شما می‌توانید از بارفیکس و یک قلاب S یا حلقه‌های هرزگرد استفاده نمایید. در صورت آویزان کردن از سقف خانه نیاز به یک یک زنجیر و قلاب S خواهید داشت. تمامی این تجهیزات قابل خرید از بخش تجهیزات وب سایت است یا به راحتی از هر ابزار فروشی تهیه نمایید.

تاب دختر و خواب راحت بزرگترین مشکل پدر و مادرها به خصوص در 4 ماه نخست تولد کودک خواب کودک است. دختر دلبند شماهم این مشکل را دارد؟ فقط کافیه به امنیت تاب ما اطمینان کنید. بچه دختر به راحتی در تشک تاب ننو آنیل به خواب خواهد رفت. ما توصیه می‌کنیم طرح‌هایی را انتخاب نمایید که به صورت عمومی برای دختر یا پسر قابل استفاده باشد. این مدل محصولات در قالب تاب اسپرت طراحی و تولید شده است. یا تمامی محصولات تاب ما را در یک نگاه ببینید.

تاب ننو کودک چیست؟

 

تاب ننو مدلی از وسیله راحتی برای استراحت و خوابیدن استفاده می‌شود. حتما در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی دیدید که پارچه‌ای میان دو درخت با نخ بسته شده و فردی درون آن درحال خواب است. این وسیله ننو است. تاب کودک آنیل با استفاده از ویژگی‌های ننو و تلفیق آن با تاب توانسته است محصولی کاملا ایمن و مناسب خواب کودک فراهم آورد.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است. این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینی موبایل باشد.

فعالیت های مرکز تعمیرات امداد موبایل بصورت کاملا تخصصی در تعمیر انواع گوشی سامسونگ، آیفون، هواوی، شیائومی و… است که بصورت دقیق تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض باتری گوشی
  • تعویض تاچ ال سی دی
  • رفع مشکل آنتن دهی
  • تعمیر سوکت شارژ

تعمیرات آنلاین موبایل در سایت امداد موبایل به گونه ای است که ابتدا باید فرم درخواست تعمیر موبایل زیر را به دقت پر کنید. پس از اینکه فرم را تکمیل و ثبت کردید، کادر فنی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی و با شما تماس گرفته می شود.

خدمات مشاوره تعمیرات موبایل بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد و بعد از آن هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می شود. در صورت تمایل یک پیک به آدرس شما در تهران ارسال شده و گوشی از شما تحویل گرفته می‌شود.

تعمیرات آنلاین موبایل در مرکز امداد موبایل دارای گارانتی معتبر بوده و پس از هرگونه تعمیر، گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. بعد از تست نهایی و اطمینان خاطر شما از عملکرد گوشی، می توانید هزینه را پرداخت کنید.
آیا مشاوره تعمیرات رایگان شما بصورت 24 ساعته است؟

خیر، مشاوره تعمیرات و پاسخگویی به سوالات شما فقط در ساعات ادارای صورت می گیرد. اما شما قابلیت پر کردن فرم و درخواست تعمیرات خود را در تمام طول شبانه روز را دارید.

آدرس امداد موبایل:

دفتر تهران: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸
دفتر شیرازشیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

منبع: https://emdadmobile.net/



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی
نکات لازم در هنگام خرید صندلی غذا خوری کودک :
 
هنگامی که کودک قادر به نشستن و غذا خوردن می شود وقت آن است که به فکر تهییه ی صندلی غذا خوری کودک باشیم. این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود. استفاده از صندلی غذا خوری کودک موجب می شود که کودک بدون کثیف کردن قسمتی از خانه در یک صندلی راحت و مناسب شروع به غذا خوردن کند و نهایتا فقط محدوده ی صندلی اش را کثیف نماید. صندلی غذا خوری کودک معمولا در سنین دو تا سه سالگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در هنگام خرید آن بهتر است که یک جنس مرغوب و با دوام تهییه شود. این صندلی ها شامل انواع مختلفی از جمله صندلی پلاستیکی یا فلزی، صندلی با تمام امکانات و صندلی چوبی می شوند. نوع اول این صندلی ها مدل های ساده ای هستند که در بعضی طراحی ها فاقد میز می باشند و قابلیت نقل و انتقال راحتی دارند. قیمت این صندلی ها گران نیست. نوع دوم امکاناتی مانند چرخ، سینی متحرک و … دارند که ارتفاع آنها را می توان تنظیم کرد. این صندلی ها در مقابل رشد کودک می توانند تغییر کنند و تنظیم شوند. صندلی های نوع آخر یعنی چوبی نیز طراحی های جالبی دارند اما کمی سنگین می باشند و جا به جایی آنها دشوار است.
 
 

برای غذاخوردن کودکان صندلی های غذاخوری طراحی شده است که کودک روی آن ها بنشیند و والدین به آن ها غذا بدهند. انواع صندلی غذای کودک در مدل های ساده و طرح دار، چرخ دار و بدون چرخ تولید و روانه بازار می شوند که در فروشگاه سیسمونی رامینا تنوعی بی نظیر از مدلهای مختلف صندلی غذاخوری کودک را می توانید بیابید.

 
لیست سیسمونی نوزاد  شامل انواع صندلی غذای کودک است که از شش ماهگی همزمان با شروع به تغذیه کودک و زمانیکه کودک می آموزد بنشیند کاربرد دارد. انواع صندلی های غذای کودک شامل صندلی غذای پرتابل که قابلیت حمل را نیز دارد از برندهای متنوع و با کیفیت در نی نی مود در دسترس است.


:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()