نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

ویژگی بهترین تاج گل نمایشگاه تاج گل نمایشگاه برای رویدادهای تجاری مهم در نمایشگاه ها و جشنواره های بین المللی تهیه می شود. با توجه به اهمیت رویدادها و نمایشگاه هایی که افراد زیادی در آن شرکت می کنند، اهدای گل برای ابراز آرزوی موفقیت برای غرفه داران بسیار مفید است. تاج گل نمایشگاهی برای هر رویداد و جشنواره ای که در حال برگزاری است مناسب است. هانی گل انواع تاج گل افتتاحیه و نمایشگاهی با کیفیت و ماندگاری بالا را ارائه می دهد. معمولاً از گل هایی مانند آنتریوم، لیلیوم و آستریا با ماندگاری بالا در تاج گل نمایشگاه ها، رویدادها و جشنواره ها یا افتتاح مکان های خاص مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و ... استفاده می شود.

 امروزه استفاده از تاج گل برای تبریک و شادی بسیار رایج است. تاج ها باید با رنگ های شاد و جذاب انتخاب شوند و حس شادی را به میزبان شما منتقل کنند. فروشگاه اینترنتی گل هانی گل در ادامه به بررسی انواع تاج گل نمایشگاهی و نحوه طراحی آنها می پردازد پس با ما همراه باشید. چرا از تاج گل نمایشگاهی استفاده می کنیم؟ معمولا تاج های گلی که برای نمایشگاه ها استفاده می کنیم از پایه های چوبی، فلزی و فرفورژه می باشد و تاج ها بسیار محکم و ارتفاع بالایی دارند و اگر در جایی از غرفه نمایشگاه قرار بگیرند دیده می شوند.

 چیدمان گل ها با ساقه های بلند و کوتاه بر روی پایه ای راحت از دسته گل و سبد قرار می گیرد و حمل آن را آسان تر و راحت تر می کند. تنوع زیادی در چیدمان گل ها روی تاج های نمایشگاهی وجود دارد که انتخاب را برای افراد آسان می کند. امروزه از تاج گل های نمایشگاهی برای تبریک مراسم و افتتاحیه و برگزاری نمایشگاه های بین المللی استفاده می شود. فرض کنید دوست و نزدیک شما غرفه ای را در نمایشگاه بین المللی تهران بازگشایی کرده است. قطعا نمی توانید با دست خالی به غرفه او بروید و به او تبریک بگویید. بهترین راه برای ابراز تبریک در جشنواره ها استفاده از تاج گل نمایشگاه است که بسیار زیبا و مجلل است.

وقتی به افتتاح یک نمایشگاه و مرکز فروش اشاره می کنیم، قطعاً باید منتظر شلوغی و فضایی مملو از عکاس، خبرنگار، مردم و بازدیدکننده باشید، تاج گل های زیادی را در کنار مراسم و غرفه نمایشگاه خواهید دید. جمعیت زیادی پشت یک روبان قرمز می ایستند تا مراسم را با بریدن روبان شروع کنند. در تمام مراسم افتتاحیه یک مکان خاص، گل ها و تاج های گل زیادی را می بینید که ظاهر مراسم را تغییر داده است. اگر گل ها معطر باشند می توانند فضای نمایشگاه را معطر کنند. در هانی گل می توانید انواع گل ها را سفارش دهید و در مراسمی خاص که قصد دارید تاج گل بپوشید باید به تزیین و شکل آن توجه شود. جمع بندی یکی از نکات مهم در هنگام خرید تاج گل افتتاحیه هانی گل  از سایت هانی گل قیمت آنهاست که به دلیل استفاده از گل های گران قیمت در این گونه تاج ها معمولا از سایر گل ها بالاتر است. حتی پایه و جنس آنها، مدل سازی و سادگی آنها نیز در تعیین قیمت تاج گل تاثیرگذار است. در هانی گل می توانید تاج گل افتتاحیه ارزان برای تبریک بخرید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

ردیاب خودرو ردیاب یا جی پی اس (GPS) که برای اطلاع از موقعیت جغرافیایی وسایل و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. فروش عمده ردیاب خودرو فروشگاه کالا بست بورس ردیاب خودرو است که انواع ردیاب و جی پی اس موجود در بازار را موجود نموده و فروش عمده و جزئی را سرتاسر ایران در اختیار مشتریان خود می گذارد.

انتخاب ردیاب: ردیاب انواع مختلفی دارد که کاربر با توجه به نیاز خود و اینکه ردیاب برای اشخاص استفاده می شود یا برای خودرو، برای حیوانات مورد استفاده قرار می گیردیا وسایل، هدف استفاده از ردیاب دریافت موقعیت جغرافیایی است یا علاوه بر آن امکانات دیگر از جمله قابلیت شنود صدای محیط و رله اضافی هم مد نظر می باشد. استفاده از ردیاب علاوه بر مقاصد شخصی برای ناوگان سازمان ها و یا شرکت ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برخی از برند ها قابلیت این را دارند که پلتفرم سازمانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و آن سازمان کلیه تردد ها و تاریخچه مسیر های هرکدام از وسایل نقلیه خود را مشاهده و ذخیره نمایند. جی پی اس ماشین ردیاب آهنربایی at4 ردیاب آهنربایی at4 جی پی اس ماشین  یکی از بهترین انتخاب ها برای ارتقای امنیت وسیله نقلیه است که انواع مختلفی دارد و با توجه به امکانات به کار گرفته شده توسط برندهای مختلف موجود در بازار هرکدام ویژگی هایی دارند که همگی قابل استفاده به عنوان جی پی اس ماشین هستند. وظیفه اصلی ردیاب خودرو موقعیتیابی وسیله نقلیه است اما شرکت های سازنده جی پی اس ماشین امکانات و ویژگی های دیگری به دستگاه های GPS اضافه نموده اند که عبارت اند از: قابلیت شنود، دارا بودن رله برای قطع و وصل نمودن سیستم سوخت رسانی و ذخیره نمودن مسیرهای تردد خودرو. ردیاب شخصی(کودکان و سالمندان) ردیاب کودکان برای اطلاع والدین از مسیر تردد بچه ها و ارتقای امنیتشان تاثیر بسزایی دارد و کاربر می تواند به صورت آنلاین از موقعیت کودک خود مطلع گردد.

ردیاب خودرو ردیاب یا جی پی اس (GPS) که برای اطلاع از موقعیت جغرافیایی وسایل و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. فروش عمده ردیاب خودرو فروشگاه کالا بست بورس ردیاب خودرو است که انواع ردیاب و جی پی اس موجود در بازار را موجود نموده و فروش عمده و جزئی را سرتاسر ایران در اختیار مشتریان خود می گذارد.

نصب ردیاب خودرو دستگاه های موقعیتیابی که برای وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرند تقریبا به دو دسته آهنربایی و معمولی تقسیم می شوند که مدل اول دارای باتری قوی تری هستند و به صورت پرتابل می توان از آنها استفاده و پس از شارژ شدن آنرا در بهترین محل نصب ردیاب خودرو جاسازی نمود؛ اما مدل دیگر باید به صورت دائم در خودرو قرار داده شود و علاوه بر آن به سیم کشی هم نیاز دارد و این کار را حتما باید به متخصص نصب جی پی اس ماشین سپرد.

به طور کلی کار نصب ردیاب ماشینیک امر تخصصی است و حتما باید توسط نصاب مجرب انجام شود و در غیراینصورت می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سیستم برق خودرو و دستگاه GPS به همراه داشته باشد. مجموعه کالا بست مفتخر است که مجربترین کادر را برای نصب جی پی اس خودرو در اختیار دارد و می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه نماید.

خرید جی پی اس خودرو همواره به خریداران لوازمی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توصیه می شود که خرید و نصب را از یک مجموعه بخواهند و این امر هم به دلیل شناخت خود آن مجموعه از کیفیت و قابلیت های محصول می باشد و هم به علت حفظ اعتبار گارانتی محصول. کالا بست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی تلاش نموده تا خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه نماید و در این راستا فروش و نصب ردیاب خودرو را به صورت همزمان انجام می دهد تا کلیه نیازهای مشتریان را با حداقل ترین هزینه ممکن برآورده سازد. نصب ردیاب در محل از جمله خدماتی است که در این مجموعه به متقاضیان ارائه می گردد و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است؛ تنها با یک تماس تلفنی و در کمترین زمان می توانید از امکان فروش و نصب جی پی اس در محل فروشگاه کالا بست بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.. درب اتوماتیک شیشه ای درفا چیست؟ به انواع درهایی گفته می شوند که به صورت شیشه ای ساخته وطراحی شده اند این درب ها متشکل ازیک اپراتور جهت باز وبسته کردن لت ها می باشند ویک ست فریم وشیشه به اشکال و فرم های متنوع  که جهت جداسازی فضا ها برای کارفرمایان محترم طراحی شده است این مدل از درب هادارای انواع واشکال گوناگون می باشند وتقریبا محدودیت خاصی درابعاد واشکال ندارند. ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجو ددر اماکن محتلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد.

ما در دُرفا، درب اتوماتیک پارکینگ سازگار با محیط زیست و از نظر اقتصادی کارآمد است که باعث بهینه سازی صرفه جویی در عملیات، کاهش بار محیطی و افزایش حاشیه سود کسب و کار شما می شود. با سنسور بی‌درنگ بسیار کاربردی موجود در درب اتوماتیک پارکینگ، داده‌های بی‌درنگ در مورد وضعیت هر بخش پارکینگ اشغال شده و خالی از طریق برنامه تلفن همراه یا پارکومتر در کنار داده‌های به‌موقع درباره جزئیات پرداخت دریافت خواهید کرد که سهولت انجام کار را بهبود می‌بخشد. اداره کسب و کار اکثر. درب اتوماتیک پارکینگ از جدیدترین شبکه ارتباطی رادیویی برای بهینه سازی امنیت و ذخیره سازی داده ها استفاده می کند. افزایش بهره وری و سود در کسب و کار پارکینگ خود را با. معاملات و پیشنهادات خرید درب اتوماتیک شیشه ای درفا در سایت موجود است. اندازه کسب و کار شما یا انتظارات رشد شما هر چه باشد، تنوع گسترده ما را با هم مقایسه کنید.

درب اتوماتیک پارکینگ در انواع، اندازه‌ها و فناوری‌های مختلف عرضه می‌شود تا محصولاتی باکیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید. قفل درب اتوماتیک چیست؟ استفاده از قفل های اتوماتیک و الکترونیکی در اماکن مسکونی و تجاری مزایای بسیاری دارد. آنها این فرصت را به شما می دهند که بدون کلید در حالی که درهای شما قفل و ایمن هستند، بگردید. همچنین قفل ها را می توان از راه دور از طریق ابزارها و برنامه های هوشمند نظارت کرد. ما قصد داریم در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای درفا و اینکه آیا آنها برای خانه شما ایمن هستند ارائه دهیم. با این حال، اگر دهانه اغلب به عنوان بازکن خودکار استفاده نمی شود، اپراتور الکترو هیدرولیک گزینه بهتری است زیرا عمدتاً به عنوان یک درب بازکن عمل می کند و نه به عنوان بازکن. با نزدیکتر هیدرولیک در داخل، برای این کاربرد دوم مناسب تر است.

امروزه درب برقی یکی از درب‌هایی است که پرکاربرد هستند و در مکان‌هایی پر‌تردد مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند. درب اتوماتیک شیشه ای دُرفا یک زیبایی خاصی به ورودی یک مکان می‌دهد و از آن‌ها بیشتر در بانک‌ها،بیمارستان‌ها،مراکز تفریحی و دولتی،هتل‌ها و…. استفاده می‌شوند. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شمارا بیشتر با این‌گونه درها آشنا کنیم و مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای را مورد بررسی قرار بدهیم. تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید. درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از محصولات مهم و پرکاربرد که در مجتمع‌های مسکونی اداره‌ها و مجتمع‌های تجاری از‌ آن استفاده می‌کنند، درب اتوماتیک شیشه‌ ای است. این مدل درها امروزه طرفداران بیشتری در بین درهای معمولی پیدا کرده است. درهای شیشه‌ای اتوماتیکی از جنس شیشه هستند و بصورت اتوماتیک بازوبسته می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. قیمت دزدگیر خانه بسته مارک دزدگیر و کیفیت و امکانات آن متغییر است.

دزدگیر آنیک دزدگیر منزل، مغازه، باغ و فروشگاه واقعیت این است که برای دستگاه دزدگیر تفاوتی ندارد که براییک خانه نصب می شود یایک ویلا و یایک فروشگاه بلکه آنچه اهمیت دارد به کارگیری و نصب مجموعه پنل مرکزی و لوازم جانبی آن اعم از باطری و سنسور و آژیر است که برای هر مکانی با توجه به نظر کارشناس انتخاب و نصب می شوند.

 بنابراین دزدگیر خانه با دزدگیر ساختمان و مغازه فرقی ندارد و فقط طریقه استفاده و نصب سنسور ها می تواند متفاوت باشد. قیمت دزدگیر اماکن کیفیت دزدگیر اماکن اهمیت بسیار زیادی دارد چون هرگونه اختلال و ایراد در سیستم می تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

قیمت دزدگیر خانه با توجه به ویژگی و کارایی آن طیفی را شامل می شود که از ارزانترین تا با کیفیت ترین آن در فروشگاه کالا بست موجود می باشد.

یکی از بهترین دزدگیر منزل و اماکن دزدگیر سیمکارتی  می باشد. خرید دزدگیر اماکن با گارانتی فروشگاه کالا بست که بورس دزدگیر اماکن ایران است در راستای سیاست مشتری مداری فروش، نصب و تعمیر تمام دزدگیرهای موجود در بازار را پشتیبانی می نماید و علاوه بر خدمات مذکور تمام دزدگیر اماکن خریداری شده از این مجموعه داراییک سال گارانتی می باشند. بهترین خرید دزدگیر منزل را با کالا بست تجربه نمایید.

به طور کلی دزدگیر ماشین شامل سه نوع دزدگیر معمولی، دزدگیر سیمکارتی  و دزدگیر تصمویری می‌شود. دزدگیر سیم کارتی خودرو نوعی دزدگیر هوشمنداست که با استفاده از یک سیم کارت کار می‌کند. دزدگیر سیم کارتی قابلیت نصب سیم کارت و اتصال به شبکه اینترنت را دارا می‌باشد. از طریق همین سیم کارت اطلاعات مربوط به خودرو برای شما فرستاده می‌شود. این نمونه از دزدگیرها به وسیله یک سیم کارت دیتا اطلاعات خودرو را می تواند از طریق اینترنت برای موبایل ها بفرستد. بر همین اساس شما می توانید دزدگیر سیم کارتی خود را به وسیله یک نرم افزار روی گوشی کنترل کرد. کنترل کردن قسمت های متنوع ماشین خود با استفاده از این دزدگیرهایکی از اصلی ترین مزیت هایی می باشد که دارد. از دزدگیر سیم کارتی خودرو به مانند ردیاب شخصی می‌توان استفاده کرد و محل ماشین را پیدا کرد.

شما زمان خرید دزدگیر سیمکارتی باید به خوبی در مورد مزایای دزدگیر سیم کارتی و معایب آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید با آگاهی در مورد مزیت های دزدگیر آن را مورد استفاده قرار دهید. دزدگیرها سیم کارتی که روی ماشین نصب می شوند ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری دارند. این ویژگی ها موجب شده است که بسیاری از افراد این سیستم ضد سرقت را به عنوان یکی از بهترین دزدگیرهای ماشین معرفی نمایند.

قیمت مناسب، به صرفه و منطقی البته که شما باید به خوبی بدانید قیمت دزدگیر سیمکارتی نسبت به بسیاری از دزدگیرهای دیگری که مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر می باشد. شما امکانات بیشتری را دریافت می کنید و هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید. قیمت هر یک از دزدگیرهای سیم کارتی به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد. برخی از آنها امکانات بسیار زیادی دارند که هزینه خریداری شان هم بالاتر است. برخی از آنها دارای آنتن قدرتمندی می باشند که این ویژگی آنها موجب می شود معایب دزدگیر سیم کارتی کمتر شود.

مقایسه بین خرید دزدگیر بیسیم و دزدگیر با سیم بسیاری مواقع برای خریداران سیستم دزدگیر این سوال پیش میاید که دزدگیر بیسیم و سنسور های بیسیم را جهت مکان خود خریداری کند و یا دزدگیر با سیم و  پنل دزدگیر و…. حال در این جا به بررسی و مقایسه مزایا و معایب پنل دزدگیر با سیم و پنل دزدگیر بی سیم میپردازیم:پنل دزدگیر با سیم از لحاظ قیمت: دزدگیر بی سیم معمولا تجهیزات دزدگیر اماکن بیسیم، سنسور حرکتی، سنسور درب و پنجره و… گرانتر از تجهیزات دزدگیر با سیم هست اما نصب آنها آسانتر می باشد که این زمان نصب و هزینه های جانبی را کاهش میدهد. پنل دزدگیر سیمی و همچنین سنسور های دزدگیر با سیم ارزان تر از سنسور ها و پنل های دزدگیر بی  سیم هستند اما خب هزینه های کابل و کابل کشی و ترانک و کانال و… را نیز باید در نظر گرفت، زمان نصب: سیستم دزدگیر بی سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 2 ساعت زمان نصب سیستم دزدگیر با سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 1 روز نگهداری در آینده: باتری در سنسور های بیسیم (چشمی، درب و پنجره، کیپد و…) که هر6 ماه تا یک سال یکبار میبایست تعویض گردد. البته در صورتی که چشم الکترونیک در مکان شلوغ نصب شود مصرف بیشتری خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

برای بکارگیری برنامه تحت وب باید به شبکه اینترنت متصل باشید برنامه‌های تحت وب به صورت خودکار از اطلاعات، پشتیبان گیری انجام می‌دهند حفظ امنیت اطلاعات کاربران بر عهده شرکت فروشنده برنامه حسابداری آنلاین است در نسخه‌های تحت وب امکان لینک کردن با نرم‌افزارهای دیگر از طریق API وجود خواهد داشت نسخه‌های تحت وب با توجه به امکانات ارائه شده، انتخاب مقرون به صرفه‌تری محسوب می‌شوند در نسخه‌های نوع ویندوز لازم نیست هزینه‌ای بابت پشتیبانی پرداخت کنید برنامه حسابداری تحت وب به صورت اتوماتیک به‌روزرسانی می‌شود چه شرکت‌هایی باید از برنامه تحت وب استفاده کنند؟ اگر یکی از شرایط زیر درباره شرکت و کسب و کار شما صدق می‌کند، بهتر است از برنامه حسابداری تحت وب استفاده کنید و دیگر نسخه‌های تحت ویندوز را فراموش کنید. اگر کسب و کار شما دارای چندین دفتر کاری یا شعبه پراکنده در نقاط مختلف شهر، کشور یا حتی جهان می‌باشد در صورتی که بخش تولیدی در شهرک‌های صنعتی و واحد بازرگانی در داخل شهر قرار گرفته باشند اگر کسب و کاری در سطح بین‌المللی دارید و بخشی از امور مالی خودتان را در کشورهای دیگر انجام مدیریت می‌کنید اگر بازاریابان شما به صورت حضوری در محل حضور پیدا می‌کنند و باید برای مشتریان، فاکتور صادر کنند اگر مدیران کسب و کارتان کمتر در محل شرکت حضور دارند و باید از راه دور نظارت داشته باشند حسابدار یا مدیر مالی کسب و کارتان به صورت دورکاری به وظایف خودش عمل می‌کند c users r desktop 1 30 1 2 - برنامه حسابداری تحت وب بهترین برنامه حسابداری آنلاین در ایران همانطور که مشاهده کردید، در این مطلب با برنامه حسابداری تحت وب و قابلیت‌های آن آشنا شدیم و اشاره کردیم که چه شرکت‌هایی باید از آن استفاده کنند. اما در کل بهتر است نرم‌افزارهای ویندوز خود را با نسخ‌های تحت وب جایگزین کنید و از امکانات پرشمار آن بهره‌مند شوید. نرم‌افزار حسابداری روزنه اولین نرم‌افزار جامع حسابداری تحت وب در ایران است که با به کارگیری تجربه مدیران مالی با تجربه و صاحب‌نظران حوزه مالی، توانسته نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.

نرم افزار بهای تمام شده تحت وب حال که با نرم‌افزارهای تحت وب آشنا شدید، نوبت به معرفی نرم افزار بسیار کاربردی بهای تمام‌شده تحت‌وب می‌رسد که کامل‌ترین نسخه فارسی آن توسط شرکت روزنه شرق در دسترس ایرانیان قرار داد. روش کسب و کارها همیشه در حال تغییر می‌باشد، امروزه میلیون‌ها نفر به جای باز کردن در مغازه خود، باید سری به شبکه‌های مجازی و لیست خریداران تازه بیندازند تا میزان فروش محصول خود را ببینند. اینترنت نه تنها اَشکال کسب و کارها را بلکه به‌کارگیری نرم افزارها را هم دچار انقلاب کرده است. با نرم افزار حسابداری بهای تمام شده دغدغه اصلی بسیاری از سازمان‌ها که محاسبه این عدد با نرم افزارهای حسابداری رایج امکان‌پذیر نبود به کلی برطرف شد. گزارشاتی که از طریق نرم افزار بهای تمام‌شده تحت وب ایجاد می‌شوند کاملاً با گزارشاتی که از سایر نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار فروش، نرم افزار حقوق و دستمزد ایجاد می‌‍شوند مطابقت دارد و هیچ گونه مغایرتی در آنها دیده نمی‌شود. word image 15 - نرم افزار بهای تمام شده تحت وب مهم‌ترین امکانات نرم افزار بهای تمام شده تحت وب چیست؟ مهم‌ترین امکانات نرم افزار بهای تمام‌شده ابری که بهترین و جامع‌ترین آن توسط شرکت ایده پردازان روزنه شرق تولید شده است به قرار ذیل می‌باشد: تهیه گزارش از مصرف مواد استاندارد و واقعی تهیه گزارش از ضایعات با تعداد بر حسب ریال تهیه گزارش از تولیدات با تعداد بر حسب ریال تهیه گزارش از قیمت تمام شده محصول از نظر مواد، حقوق و دستمزد و غیره تهیه گزارش از انحراف مصرف مواد در مرکز تولیدی قابلیت جمع‌آوری، تخصیص و انباشت هزینه‌ها طبق دو روش: یک) هزینه‌یابی سفارش کار دو) هزینه‌یابی مرحله‌ای قابلیت هزینه‌یابی طبق اطلاعات موثق قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده کالای خریداری شده قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده کالای فروخته شده قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده محصول با انواع فرمول‌ها قابلیت ارزیابی قیمت تمام شده یک محصول نیمه ساخته شده قابلیت ارزیابی حاشیه فروش و غیره امکان ارتباط نرم افزار بهای تمام شده تحت وب با نرم افزار حقوق و دستمزد هزینه حقوق و دستمزد نیروی انسانی یکی دیگر از مواردی هست که در بهای تمام شده کالا نقش پررنگی را ایفا می‌کند. دریافت اطلاعات جامع از عملکرد کارکنان جهت تولید کالا، در سیاست‌گذاری‌های مدیران بسیار حائز اهمیت است. نرم افزار تولید تحت وب شرکت روزنه شرق می‌تواند به وسیل ارتباط گرفتن با نرم افزار حقوق و دستمزد در ایجاد اطلاعات یکپارچه، مدیریت بی‌نظیری را برای مدیران رقم بزند. با نرم افزار بهای تمام شده تحت وب روزنه همیشه چند قدم جلوتر از رقبای خود باشید همانطور که در این مطلب بارها به آن اشاره کردیم اطلاع داشتن از بهای تمام شده واقعی محصول جهت تنظیم سهم بازار و کنترل هزینه‌های تولید، امری واجب و ضروری می‌باشد. نرم افزار bpms روزنه نیاز مدیران را به خوبی مدیریت کرده و برای تمامی محصولات ساخته شده، نیمه ساخته و حتی مراحل تولید به تفکیک هر گزارش تولید و مجموعه تولیدات ماهانه، محاسبات بهای تمام شده را انجام می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دپارتمان تخصصی سیستم امنیتی فروشگاه کالا بست فروشگاه کالا بست یک مجموعه است که علاوه بر فروش انواع لوازم و محصولات، خدمات نصب، تعمیر و نگهداری برخی تجهیزات مانند دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته را به مشتریان خود ارائه می دهد. از آنجا که نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی برای اغلب مصرف کنندگان کار ساده ای نیست فروشگاه KALABEST به منظور تسهیل خرید و استفاده مشتریان خود واحد سیستم امنیتی، حفاظتی و نظارتی را در چهار بخش واحد فروش دوربین مدار بسته کالابست، نصب، تعمیرات و گارانتی فعال نموده است. واحد فروش سیستم های امنیتی و حفاظتی کالا بست فروشگاه کالا بست دو وظیفه را به دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی و حفاظتی خود محول نموده است: 1- تامین تمام برند ها و مدل های انواع سیستم اعلام سرقت و سیستم نظارت تصویری 2- تامین لوازم جانبی مورد نیاز تمامی محصولات عمده محصولات موجود در فروشگاه کالا بست شامل انواع دزدگیر اماکن، دوربین مدار بسته و ردیاب خودرو به همراه لوازم جانبی آنها می باشد که هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در این مجموعه به فروش می رسند. فروشگاه KALABEST علاوه بر فروش محصولات امنیتی و حفاظتی به مصرف کنندگان، فروش انواع محصولات را به به صورت عمده به مغازه داران و نصاب های فعال در زمینه سیستم اعلام سرقت و سیستم نظارت تصویری در تمام شهرهای ایران بر عهده دارد. فروش عمده دزدگیر اماکن فروشگاه کالا بست خود به تنهایی بورس دزدگیر اماکن تهران و ایران است که با فراهم آوردن بهترین انواع دزدگیر اماکن موجود در بازار تلاش نموده خواست تمام سلایق را برآورده نماید. مجموعه کالا بست همواره در تلاش است تا با گسترش کسب و کار خود و افزایش تعداد مشتریان قیمت تمام شده محصولات را به حداقل رسانده تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را فراهم نماید. فروش عمده بهترین برند های دزدگیر اماکن در بازار ایران شامل دزدگیر SFA، کلاسیک (CLASSIC)، سایلکس(SILEX)، فایروال(FIREWALL) و جی ام کا(GMK) به همراه انواع لوازم جانبی دزدگیر اماکن در مجموعه کالا بست صورت می پذیرد. علاوه بر برندهای فوق سایر دزدگیر های قابل قبول موجود در بازار مانند هانتر (HUNTER)، پایرونیکس (PYRONIX) و ادلای (ADLAY) نیز در فروشگاه کالا بست موجود می باشند. فروش عمده دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته به طور کلی به دو دسته برند و نو نیم تقسیم می شود. دو نوع از معروفترین دوربین مدار بسته برند داهوا و هایک ویژن هستند. و دوربین های به اصطلاح نو نیم شامل دوربین هایی می شوند که برخی از شرکت ها و افراد آنرا اسمبل نموده و نام تجاری خود را به روی آن هک می کنند. مجموعه کالا بست با تامین انواع دوربین های موجود در بازار اعم از دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن و انواع دوربین های نو نیم تلاش نموده تا دست مشتریان را برای انتخاب مناسب با نیازشان باز بگذارد. فروش عمده دوربین مدار بسته دیجیتال و فول اچ دی به همراه لوازم جانبی در انواع مدل ها در مجموعه KALABEST صورت می پذیرد. فروش دزدگیر اماکن در تهران فروشگاه کالابست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی تلاش نموده تا علاوه بر فروش محصولات امنیتی و حفاظتی نیاز مشتریان خود را در زمینه نصب و تعمیرات به طور کامل رفع نماید و در این راستا واحد فروش، واحد نصب و واحد تعمییرات دزدگیر اماکن را در استان تهران دایر نموده است. خدمات فروش، نصب و تعمیر دزدگیر اماکن کالا بست در شهر تهران و تمام شهرستانهای آن اعم از دماوند، شمیران، پردیس، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می گردد. فروش دوربین مدار بسته در تهران دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی فروشگاه کالابست علاوه بر فروش دوربین مدار بسته در استان تهران خدمات خود اعم از نصب و تعمییرات دوربین را به مشتریان خود در استان تهران و شهرستان های آن شامل دماوند، شمیران، لواسان، پردیس، رودهن و بومهن، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می نماید. فروش دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن در شهرستان کالابست فروش تمام محصولات را به سراسر ایران انجام می دهد و مشتریان می توانند از طریق خرید اینترنتی برای تهیه انواع محصولات موجود در سایت فروشگاه اقدام نمایند. علاوه بر فروش محصولات خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته در استان های البرز، کرمانشاه، مازندران و گیلان تمام شهرهای تابعه از قبیل کرج، کرمانشاه، آمل، بابل، نور و رشت به مشتریان ارائه می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

عسل طبیعی یکی از موادی است که بیشتر افراد برای وعده صبحانه از آن استفاده می کنند که دارای ارز غذایی بسیار بالایی می باشد و خواص بسیار زیادی است اما علاوه بر ارزش غذایی بالایی که دارد دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و می تواند بسیاری از بیماری ها را بصورت طبیعی درمان کند . برای بیماری های گوارشی ، تنفسی و… دیگر لازم نیست از داروهای شیمیایی و مضر استفاده کنید و بدن خود را متوجه عوارض خانبی ناشی از آنها کنید بلکه با استفاده از مواد طبیعی مثل عسل طبیعی هم می توانید یک وعده کامل و مفید داشته باشید و هم به سلامتی خود کمک کنید . عسل این قابلیت را دارد که به همراه مواد پر خواص دیگر نیز استفاده شود و می توانید آن را با مواد دیگر همچون سیاه دانه ، آب کرفس و… ترکیب کنید و از خواص پر سود آن استفاده کنید و بدن خود را از هرگونه بیماری دور نگه دارید و همیشه سالم و شاداب بمانید . شرط اصلی پاسخ دهی این ترکیبات استفاده از عسل کاملا طبیعی می باشد و لازم است از فروشگاهی معتبر و شناخته شده مانند کندوک برای خرید عسل کندوک خود استفاده کنید . عسل به چند نوع محدود می شوند ؟! لازم به ذکر است که عسل در انواع مدل وجود دارند و علاوه بر عسل های معمولی یک نوع عسل دیگر به است عسل تک گل وجود دارد که از یک گل یا گیاه مخصوص برای ساخت عسل استفاده می شود و دارای خواص منحصر به فرد خود می باشد که این نوع عسل ها می توان به : عسل سیاه دانه ، عسل رازیانه ، عسل آویشن و… اشاره کرد که از یک نوع گیاه برای ساخت آن استفاده می شود . در این نوع عسل ها زنبوردارها عسل های خود را در یک منطقه خاص قرار می دهند که یک نوع گیاه برای ساخت آن عسل وجود اشته باشد و تنها یک نوع گیاه خاص برای ساخت عسل در اختیار زنبورها قرار می دهند تا عسل تک گل ساخته شود . عسل های تک گل دارای ارزش دارویی بسیار زیادی می باشد و می توانید از آن ها برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کنید و می توانید به صورت عادی و یا به صورت شربت عسل از آنها استفاده کنید و بدن خود را همیشه سالم نگه دارید.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

از آنجا که پروفیل Z از ورق گرم (ورق سیاه) تولید می‌شود، نرخ روز ورق آهن در بازار را می‌توان بعنوان تعیین کننده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد در نظر گرفت. سایر عوامل مانند هزینه‌های حمل و نقل، هزینه کارگر خطوط تولید، تامین مواد اولیه و بازار های موازی نیز از عوامل دیگر می‌باشند.

شاهین فلز سپاهان خدمات رنگ آمیزی، سوراخکاری (پانچ) طبق نقشه ارسالی مشتری و اعمال پوشش ضد خوردگی را با بهترین قیمت پروفیل زد به خریداران محترم ارائه می‌کند. شما می‌توانید پروفیلZ از ارتفاع ۱۶۰ تا ۳۴۰ میلیمتر و ضخامت ۲ تا ۶ میلیمتر را با طول ۶ الی ۱۲ متر به واحد فروش شرکت سفارش دهید. این پروفیل پرکاربرد به روش رول فرمینگ با استفاده از ورق سیاه کارخانه فولادمبارکه، اهواز و گیلان در کارخانه شاهین فلز سپاهان تولید می‌شود.

انواع پروفیل فولادی و قوطی آهن با استفاده از ورق کارخانجات مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آهن را می توان نرخ روز انواع ورق دانست. همچنین همانند سایر آهن آلات که فی آنها رابطه مستقیم با قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و شمش فولاد دارد، قیمت انواع پروفیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سایر عوامل بیرونی مانند نرخ ارز، طلا، بازارهای مالی جهانی، سیاست‌های دولت و قوانینی که بصورت مقطعی وضع می‍شوند و اخبار فاندامنتال نیز در زمره عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل محسوب می‌شوند. هزینه انرژی، نیروی کار، حمل و نقل نیز بصورت مستقیم ‌می‌تواند باعث تغییر در قیمت این محصول فولادی شود.

قوطی‌ها از ورق آهن و عمدتا از ورق گرم (سیاه) تولید می‌شوند. نرخ روز ورق سیاه فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی آهن بحساب می‌آید. همانند سایر محصولات فولادی که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، نیروی کار؛ مواد اولیه و حمل و نقل در قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیرگذار هستند، قوطی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت قوطی فولادی در بازار آهن آلات ایران، وعده‌ای است که مدیریت شرکت آن را برای مشتریان خود محقق نموده

انواع قوطی سبک و سنگین آهن از جمله محصولات تولید شده در کارخانه شاهین فلز سپاهان می‌باشد. خریداران می‌توانند این مقطع فولادی را در سایزهای متنوع 2*2، 4*4 و 40*80 با قیمت درب کارخانه و بهترین نرخ بازار از این شرکت خرید نمایند. قیمت قوطی بسته به کارخانه تولید کننده ورق (فولاد مبارکه، گیلان، اهواز) متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

. بر طبق قوانین دومینیکا، مالکیت زمین می‌تواند با سند مالکیت یا بدون سند باشد.اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور به ۲ روش امکان‌پذیر است: 1- کمک مالی بلاعوض به دولت(Donation) 2- سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های تایید شده(Investment) دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است زمین‌هایی که سند مالکیت ندارند، به عنوان زمین ثبت نشده در نظر گرفته می‌شوند. این ملک امکان دارد از روش‌های گوناگونی به مالکیت شما در آمده باشد. شاید این زمین از یکی از اعضای خانواده به شما ارث رسیده باشد، یا اینکه شما با توافقی که با وصی آن فرد کرده‌اید باقی ملک را به دست آورده باشید. یا به جای انتظار برای این توافق در آن ملک مشغول به کار شده باشید. برای نمونه تصور کنید خدای نکرده پدر و مادر شما به رحمت خدا بروند و از آن‌ها وصیتی موجود نباشد. بر اساس قانون، زمین مورد نظر باید به نسبت مساوی بین فرزندان آن‌ها تقسیم شود. شما به عنوان یکی از وراث در بخشی از زمین که به شما به ارث رسیده مشغول به کار می‌شوید. به هر شکل حرفه شما دچار مشکل نمی‌شود و شما لزومی جهت اقدام برای به دست آوردن حقوق قانونی برای زمین خود ندارید. احتمال دارد مالکیت زمین خود را از طریق بخشش به دست آورده باشید یا به شما واگذار شده باشد. اگر این مالکیت شفاهی باشد به صورتی که شاهدی در جریان بخشش زمین باشد و یا به صورت نوشته ثبت شده باشد یا اگر شما زمین را خریداری کرده باشید و این انتقال به صورت دست نویس ثبت شده باشد تفاوتی با زمانی که زمین به شما اهدا شده باشد، وجود ندارد. در این زمان شما مدارک مهمی در اختیار دارید که این اوراق حق مالکیت بر زمین را به شما اعطا می‌کند. با همه این اوصاف، زمین شما ملکی ثبت نشده است و احتمال دارد با ادعایی در دادگاه‌های دومینیکا مواجه شوید که حق مالکیت شما را به چالش بکشد. به دست آوردن اولین حق و حقوق مالکیت راه پیشگیری از به وجود آمدن هر گونه ادعایی نسبت به مالکیت شما در قوانین دومینیکا، ثبت زمین ثبت نشده تان است. اما این کار نیز باعث نمی شود که مالکیت شما به چالش کشیده نشود. لیکن با ثبت زمین به نام خودتان، پیروزی بر ادعاهای مطرح شده بر علیه مالکیت شما بسیار آسان‌تر خواهد بود. دادگاه‌های کشور دومینیکا این امکان را به وجود می‌آورند که در دو حالت اسناد حقوقی را بی اثر کنند. حالت اول در صورتی است که نام یک فرد به صورت اشتباهی به عنوان مالک در سند زمین قید شده باشد و حالت دوم در صورتی است که مالک قانونی زمین، حق مالکیت خود را در برابر فردی که به مدت 12 سال (به هدف تصرف) در آن زمین ساکن است از دست بدهد. این رویداد در قانون «تصرف معارض» نام دارد، و در زبان عامه به آن «حقوقی که در اثر ادامه سکونت غیرمجاز در ملک دیگری » می‌گویند. بالطبع به دست آوردن سند حقوقی، راه مطمئن‌تری از سند واگذاری یا نداشتن سند مالکیت است. در قوانین دومینیکا فرایند ثبت زمین به وسیله «ثبت اعمال حقوقی» مدیریت و اجرا می شود. قسمت ۱۲ اعمال ثبتی ۵ مورد از شرایطی که در آن ملک ثبت نشده را به زمین‌های ثبت شده بدل می‌کند، تعیین کرده است. در شرط اول فردی که برای ثبت مالکیت اقدام می‌کند، باید قادر باشد برگه‌های قانونی اطمینان بخشی ارائه کند که تایید کند فرد به همراه سایر مالکان زمین حداقل 30 سال پیش از تاریخ اقدام، بر زمین مورد نظر مالکیت داشته است. شرط دوم، وقتی است که قادر به ارائه این مدارک نیستید و باید یک سری مدارک، از جمله اسناد مرتبط به واگذاری و انتقال زمین، مدارک و اسناد مربوط به معامله زمین، اسنادی که ثابت کند زمین به شما هدیه شده و یا رسیدهای مربوط به وجوه پرداختی، توافقات داوطلبانه در زمینه نقل و انتقال زمین و یا وصیت نامه‌ای که اسم مالک زمین را ذکر کند، ارائه کنید. این کار نقش مهمی در اثبات مالکیت شما دارد. اگر شخص اقدام کننده به مدت حداقل ۱۲ سال در زمین مذکور زندگی کرده باشد و نسل به نسل زمین به او منتقل شده باشد یا از طریق وصیت نامه یا اسنادی، به عنوان مالک آن زمین به شمار بیاید، قوانین دومینیکا از او خواهد خواست که گواهی حصر وراثت ارائه کند. اگر مالکیت زمین نسل اندر نسل به وی واگذار شده باشد و وصیت نامه ای موجود نباشد، نامه‌هایی اجرایی پیش از معلوم شدن حق مالکیت فرد باید ارائه شود. باید در نظر داشته باشید که بندهای مشخص کننده حق مالکیت به وسیله ماموران حکومتی تعیین می‌شود. خوشبختانه باید گفت مدارک حقوقی زمین‌های ثبت نشده به این دو شیوه به دست می‌آیند: شیوه اولی وقتی است که ملک مورد نظر به مدت 30 سال تحت مالکیت اقدام کننده به حقوق خودش یا حقوق وصی، مجری یا شخص قابل اعتماد بوده باشد. شیوه دوم وقتی است که بازه زمانی از این 30 سال، ملک در مالکیت خود فرد اقدام کننده باشد و برای باقیمانده سال‌ها حق مالکیت در دست کسی بوده که به او این حق قانونی اعطا شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

دزدگیر کلاسیک یکی از قدیمی ترین دزدگیر اماکن در بازار ایران است که هنوز هم مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد. ‏ ویژگی دزدگیر کلاسیک کالابست: ‏

 • سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(‏TERACODE) ‎

•  امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  امکان افزایش زونها تا 12 زون بوسیله

Expander Pro •   امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX‏2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری

 • امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری

•  امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی

•  امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (‎مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ‏

•  ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG‏1‏‎ ULTRA

•  آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) ‏

•  امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک

•  امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت

•  امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت

•  امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple‏ و ‏Android قیمت دزدگیر منزل کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و دلیل آن اینست که تلفن کننده آن به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود ‏و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.‏

دزدگیر اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. ‏ دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود. ‏ فروشگاه کالا بست بورس فروش دزدگیر اماکن و لوازم جانبی آن به صورت تکی و کلی در ایران است که با موجود نمودن تمام انواع برند ها و مدل های ‏دزدگیر اماکن موجود در بازار تلاش نموده تا به مشتریان خود برای بهترین انتخاب کمک نماید. همچنین میتوانید از فروشگاه قیمت دزدگیر منزل کالا بست را ‏مشاهده نمایید.‏ ‏ انتخاب دزدگیر اماکن در انتخاب دزدگیر اماکن باید به محل نصب دزدگیر، تعداد چشمی دزدگیر مورد نیاز، تعداد بلندگو، بی سیمیا باسیم بودن سنسورها، ‏سیمکارتی و یا خط شهری بودن دزدگیر و تعداد شماره تلفن های مخاطبان توجه نمود و سپس برند یا مدلی را انتخاب نمود که از کیفیت لازم برخوردار بوده و ‏سیستم را دچار خطا و اختلال نکند. دزدگیر اماکن سیمکارتییا خط شهری؟ ‏ دزدگیر اماکن برای اطلاع رسانی به کاربر یا کاربران و نیز برای کنترل از راه دور نیاز به خط تلفن، سیمکارت و یا هردوی آنها دارد.‏ منظور از دزدگیر اماکن سیمکارتی این است که دزدگیر قابلیت اتصال سیمکارت را دارد. معمولا اکثر دزدگیرهای جدید سیم کارتی هستند و برخی از آنها علاوه ‏بر سیمکارت به خط شهری هم وصل می شوند. ‏ دسته دیگری از دزدگیرهای نوین نیز هستند که علاوه بر اتصال سیمکارت قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل دستگاه از طریق شبکه جهانی را دارا می باشند که ‏آنها را با نام هایدزدگیر هوشمند یا دزدگیرIOT‏ می شناسند. ‏ دزدگیر اماکن بیسیم و وایرلس دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت های آن و اینکه اتصال سنسورهای آن به صورت سیمی است یا بیسیم و اینکه سیمکارتی است یا به ‏خط شهری وصل می شود به دو دسته دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم تقسیم می شوند. ‏ معمولا در کیفیت مشابه قیمت دزدگیر و لوازم سیمی ارزان تر است. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن به لحاظ کیفیت و ویژگی انواع مختلفی دارد که هر کدام ‏از آنها کارایی متفاوتی دارند و کاربر باید متناسب با نیاز و محیطی می خواهد آن را نصب نماید انتخاب نماید. ‏ انواع دزدگیر اماکن: دزدگیر اماکن سیمکارتی، دزدگیر اماکن بیسیم،دزدگیر اماکن هوشمند، دزدگیر تحت شبکه اما دزدگیر اماکن با توجه به برند آن هم دسته بندی ‏می شوند که انواع آنها در زیر نوشته شده است.‏



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()