مبل راحتی سامی مبل
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: