فنس چمنی مانا چمن
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

فنس چمنی، تلفیقی از فنس فلزی ساخته شده از مفتول و الیاف برگ مانند و سبز رنگ است که امروزه برای جداسازی و محصور کردن فضاها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. فنس چمنی به دلیل زیبایی ظاهری فوق العاده و سرسبزی که به محیط می دهد برای بسیاری از افراد جذاب است و اولین گزینه آن ها برای تفکیک فضاها می باشد. در ادامه این مقاله به نحوه تولید این محصول جذاب خواهیم پرداخت و سپس در مورد نحوه شاسی کشی آن و همچنین نصب آن صحبت خواهیم کرد.

فنس معمولی در اصل برای جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ماهیت فلزی، عبور کردن از آن راحت نیست. با پیشرفت تکنولوژی فنس های چمنی پدید آمدند که علاوه بر جداسازی فضاها و زیبایی ظاهری، از دیده شدن سمت دیگر فنس نیز جلوگیری می کرد. به عبارتی با بکارگیری فنس چمنی شما علاوه بر جداسازی فیزیکی و بصری دو فضای مختلف، زیبایی و سرسبزی را خواهید داشت. در زیر کاربردهای فنس چمنی را تشریح خواهیم کرد:

فنس چمنی برای ویلا و باغ ویلاها: در کشورمان مناطقی وجود دارد که تراکم ویلاسازی در آنجا بالاست و بسیاری از ویلاها دیوارهای مشترکی با هم دارند و یا دیوار ویلا رو به کوچه و خیابان است که معمولا قسمت بالایی این دیوارها با نرده های فلزی ساخته شده اند. استفاده از فنس چمنی بر روی این نرده ها ایده بسیار فوق العاده ای است زیرا علاوه بر محصور کردن فضای داخل ویلا، جلوی دید بیرون را خواهد گرفت و جلوه بصری بسیار خوبی برای ویلای شما خواهد داشت.

فنس چمنی برای دیوار کشی زمین: یکی از پرکاربردترین استفاده ها از فنس چمنی، برای حصار کشی و جداسازی زمین های خالی از سکنه می باشد. استفاده از فنس چمنی در چنین محیط هایی، ابتدا به شاسی کشی اصولی نیاز دارد. معمولاً برای این سبک از کار از فنس هایی با عرض 2 متر استفاده می شود تا در عین زیبایی، ارتفاع قابل قبولی را  محصور کند. تصویر زیر یکی از پروژه های شرکت خانه چمن است که از فنس چمنی برای حصارکشی زمین استفاده شده است.

فرآیند ساخت فنس چمنی مانا چمن همانند فرآیند ساخت فنس معمولی می باشد با این تفاوت که مفتول ها در تولید فنس چمنی ابتدا باید به الیافی مانند برگ چمن متصل گردند. این اتصال از طریق دستگاه مخصوصی که الیاف را به دور مفتول می پیچاند، انجام می پذیرد. پس از این مرحله مفتول های آماده شده در دستگاه فنس بافی قرار می گیرند و محصول فنس چمنی آماده می شود. عکس زیر به صورت اجمالی فرآیند تولید را شرح می دهد.

مانا چمن در سال ۱۳۹۲ خورشیدی و با پایه گذاری شرکت هلدینگ “تراز گامان اندیشه” آغاز به فعالیت نمود. امروز مانا چمن به عنوان یکی از اعضای جامعه بزرگ تولید کننده، فروشنده و مجری فنس چمنی در کشور، با سابقه و کارنامه درخشان خود در عرصه نوآوری های صنعتی و خدمات به مشتریان شناخته می شود. ما می توانیم گوشه ای از زیبایی طبیعت را میهمان شهرها و محیط زندگی خود کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: