میلگرد زیگزاگ چیست
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

به میلگردهای قطر ۵ تا ۱۰ میلیمتر که قابلیت انعطافی بهتری نسبت به میلگردهای دیگر دارند را اصطلاحا میلگرد زیگزاگ میگویند . میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی در صنعت ساختمان در تولید خرپا و تیرچه کاربرد دارد . میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی از اعضای ضروری تشکیل دهنده تیرچه ها هستند که در کنار میلگردهای بالایی یا فوقانی و میلگردهای کششی یا زیرین، مجموعه ی میلگردهای به کار رفته در تیرچه ها را تشکیل می دهند و ارتباط و اتصال این اجزا با جوشکاری میسر میگردد .

 
برای تهیه میلگرد زیگزاگ 6 میل 55 سانتی و اطلاع از قیمت روز میلگرد میتوانید به سایت ثامن تجارت مراجعه نمایید و همچنین برای مشاوره با کارشناسان میتوانید قیمت لحظه ای را داشته باشید و در صورت درخواست مقدار مورد نیاز را تعیین کرده و سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.
 
تیرچه ها در سقف های تیرچه بلوک دو نوع بتنی و فلزی هستند که میلگرد زیگزاگ در هر دو نوع به کار برده می شود با این تفاوت که در تیرچه های بتنی معمولا زیگزاگ (میلگردهای عرضی) به صورت دوبل و در تیرچه های فلزی به صورت یک ردیف زیگزاگ به همراه ورق های تقویتی استفاده می شود.همچنین از میلگرد های زیگزاگ برای اتصال پاشنه با بتن سقف تیرچه های بتنی و فلزی استفاده می شود ولی در تیرچه های بتنی مقاوم تر است و دیرتر می شکند.




:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: