رعایت نکات لازم در هنگام خرید صندلی غذای کودک
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی
نکات لازم در هنگام خرید صندلی غذا خوری کودک :
 
هنگامی که کودک قادر به نشستن و غذا خوردن می شود وقت آن است که به فکر تهییه ی صندلی غذا خوری کودک باشیم. این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود. استفاده از صندلی غذا خوری کودک موجب می شود که کودک بدون کثیف کردن قسمتی از خانه در یک صندلی راحت و مناسب شروع به غذا خوردن کند و نهایتا فقط محدوده ی صندلی اش را کثیف نماید. صندلی غذا خوری کودک معمولا در سنین دو تا سه سالگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در هنگام خرید آن بهتر است که یک جنس مرغوب و با دوام تهییه شود. این صندلی ها شامل انواع مختلفی از جمله صندلی پلاستیکی یا فلزی، صندلی با تمام امکانات و صندلی چوبی می شوند. نوع اول این صندلی ها مدل های ساده ای هستند که در بعضی طراحی ها فاقد میز می باشند و قابلیت نقل و انتقال راحتی دارند. قیمت این صندلی ها گران نیست. نوع دوم امکاناتی مانند چرخ، سینی متحرک و … دارند که ارتفاع آنها را می توان تنظیم کرد. این صندلی ها در مقابل رشد کودک می توانند تغییر کنند و تنظیم شوند. صندلی های نوع آخر یعنی چوبی نیز طراحی های جالبی دارند اما کمی سنگین می باشند و جا به جایی آنها دشوار است.
 
 

برای غذاخوردن کودکان صندلی های غذاخوری طراحی شده است که کودک روی آن ها بنشیند و والدین به آن ها غذا بدهند. انواع صندلی غذای کودک در مدل های ساده و طرح دار، چرخ دار و بدون چرخ تولید و روانه بازار می شوند که در فروشگاه سیسمونی رامینا تنوعی بی نظیر از مدلهای مختلف صندلی غذاخوری کودک را می توانید بیابید.

 
لیست سیسمونی نوزاد  شامل انواع صندلی غذای کودک است که از شش ماهگی همزمان با شروع به تغذیه کودک و زمانیکه کودک می آموزد بنشیند کاربرد دارد. انواع صندلی های غذای کودک شامل صندلی غذای پرتابل که قابلیت حمل را نیز دارد از برندهای متنوع و با کیفیت در نی نی مود در دسترس است.




:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: